Wat een onzekerheid! Wel niet miskraam... dingen die ze niet herkende? Hmm.. ergens heb ik nog sprankeltje hoop. Zou die hematoom niet triggeren? Ik wil je absoluut geen valse hoop geven want het klinkt inderdaad niet positief maar dat ze niet 100% miskraam zeggen geeft me twijfels.
Ohh nee wat naar.. (Zacht uitgedrukt) Ik lijk 2 vruchtzakjes te zien en een hematoom. In 1 vruchtzakje idd het dooierzakje. Ik hoop op stiekem toch nog een wonder. Mag je nog terug komen?
O nee!! Ik hoop dat je maandag al mag komen. Is echt niet fijn om hier te lang mee rond te lopen in je hoofd.
Mijn hart huilt echt voor jou Ik blijf hopen op een klein wonder, maar veel sterkte de komende tijd lieve @isabelletje14 ❤
God wat een vreselijk moment moet dat zijn geweest bij de vk. En nu een nachtmerrie waar je in bent beland. Dit gunt niemand zijn grootste vijand. Erg verdrietig, wat een afschuwelijke achtbaan zitten jullie in. Ik wil je heeeel veel kracht toewensen. Heel veel sterkte, en vooral hoop ik dat jullie steun aan elkaar hebben en hier per dag een stapje verder in komen en snel duidelijkheid hebben. Ik hoop op een wonder voor jullie, maar wens je voor nu veel sterkte toe. Veel liefs.
Jemig wat een lieve berichten. Krijg er tranen van in mijn ogen. DANK! Had een doorverwijzing naar de gyn e dan moet je 2 werkdagen wachten. Dat hou ik echt niet vol, dus net gebeld en mag morgen 11.30 komen! Helaas geen veranderingen hier, geen druppel bloed meer verloren, wel nog ontzettende onrust in mijn buik, maar geen kramp ofzo To be continued
Ergens heb ik goede hoop! En ergens lijkt het of er 2 vruchtzakjes waren.. Hoe dan ook ik duim voor een wonder en wens je heel veel sterkte voor nu hopelijk snel duidelijkheid
O wat spannend @isabelletje14! En fijn dat ze wilden meebewegen qua echo. Het is al bijna morgen half twaalf... beetje bijna.