Als je laatste menstruatie dus geen echte menstruatie was, dan zou je nu rond de 6 weken zwanger KUNNEN zijn. Ik zou inderdaad je vk bellen, uitleggen en vragen of je een echo kunt krijgen voor de termijn.
Net de VK gebeld en ze zegt dat ik echt niet zwanger kan zijn als ik 19 februari een menstruatie had.....Dat de streepjes dus van mijn miskraam van januari zijn. Ik moet 2 weken wachten en dan weer testen.... Heb ook tegen de Vk gezegd dat ik na de miskraam witte testen heb gehad, maar zij zegt dat als ik echt ongesteld was, het niet kan, want dan is het nu te pril. Ben er even stil van
Ik zou mooi een andere praktijk bellen. Wat een onzin zeg... Had je nou een mega tuurtest, oké. Maar zo duidelijk als je omschrijft....
Potverdorie, weet die verloskundige niet dat je ook gewoon een ander soort bloeding kan hebben die gewoon op een menstruatie lijkt??? En als je zulke duidelijke strepen nog hebt zo lang na je miskraam zouden ze je SOWIESO langs moeten laten komen, want dat is namelijk niet normaal. Zou idd zoals @Ukkie1 zegt een andere praktijk bellen en lekker daarheen gaan meid.
Ik vind dit een waardeloze reactie van je verloskundige en ik zou eerlijk gezegd een andere bellen voor seconde opinion! Een negatieve test betekend gewoon dat je hcg zo laag was dat het niet meer te registreren is. Dat het nu weer zo hoog is kan zijn dat je weer zwanger bent. Ga je nog testen? Ik zou wel de CB doen, ben erg benieuwd wat deze zegt.
Helemaal eens! Knaltesten zo lang na een miskraam is óók niet normaal (zeker na eerdere witte testen) en dat zou de vk echt moeten weten. Gewoon een andere bellen! Hopelijk mag je daar wel gauw langskomen en krijg je goed nieuws
Ik sluit me aan! Wat een apart verhaal zeg. Je had een test: positief=zwanger Je kreeg verdrietig genoeg een miskraam Je had een week later een test: negatief= niet zwanger Je hebt nu een test: positief= zwanger Echter. Door een miskraam kan je lijf behoorlijk in de war zijn. Misschien is je eitje wel eerder gesprongen. Je dacht dat je ongesteld was, maar dit was een tussentijdse bloeding. Er moet dus gecheckt worden hoever je zwanger bent en of alles oke is. Direct een andere vk bellen!
Onzin. Er zijn dames dir dagenlang vloeien terwijl er sprake is van een zwangerschap. Ik zou je het advies willen geven een andere praktijk te bellen.
Bij de laatste keer niet, maar daarvoor wel. Ik ga idd het ZH bellen en HA ,want heb dan weer een verwijsbrief nodig.
Oh, ik heb gewoon de gyn gebeld en mocht gewoon heen, nooit een huisarts gesproken. Maar goed dat je even verder gaat kijken
Ik zou eerst een andere vk proberen te bellen, zal iets sneller gaan dan eerst huisarts en dan ziekenhuis, even op afspraak moeten wachten, etc.
Wat een rare reactie van de verloskundige. Kun je ergens anders een echo laten maken? Ik zou in jouw situatie willen weten hoelang je zwanger bent en of het op de goede plek zit.