Ik zou volgende week een mooie echo onder die andere vk haar neus gaan stoppen ‘en bedankt voor de hulp he!’ Gefeliciteerd hoor!!
Die knallen wel echt ja!! Ik ken 2 vrouwen die de eerste maanden gewoon genoeg bloeden dat ze het een menstruatie konden noemen 1 daarvan testen daarom pas zo laat (was in de tijd dat je pas ging testen na je nod )dat de hcg al was gedaald maar het werd vanzelf duidelijk dat er echt een kindje inzat, Wat spannend die echo dadelijk ben benieuwt hoe ver je dan bent , En wat een aparte verloskundigen in het begin tuurlijk bloeden de meesten vrouwen niet zoveel als een menstruatie maar ze zou moeten weten dat dat voorkomt.
Gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Ik gok ook dat 19 februari gewoon een innestelingsbloeding ofzo is geweest. Mijn mama kreeg zelfs elke maand een bloeding en kwam er de eerste keer dus pas met 17 weken achter. Het kan zeker. Dus dan ben je nu ongeveer 6 weken zwanger. Wat super goed nieuws!
Ik kreeg bij mn eerste ook elke maand een bloeding ( zag het aan voor menstruatie) Bij de eerste echo bleek ik al 29 weken te zijn ! Lichaam is een raar iets Gefeliciteerd
Met 3 maanden teruggerekend had ik een test gedaan , op basis van gevoel en omdat me lichaam raar deed en omdat een vriendin van mij dacht zwanger te zijn dus hadden samen getest. OMO WIT! Met 29weken ging ik douchen en zag een voetje door mn buikwand heen en voelde haar toen voor het eerst trappen. Ze lag tegen mn rug aan dus was niet dikker geworden nja een beetje maar dat kon je inknijpen als vet Week later was ik ook per direct mega dik hahah dus een hoogzwangere buik gun het echt niemand hoor
Eigenlijk als ik heel eerlijk mag zijn.. Snap ik het hele verhaal niet???? Ik bedoel toen je die miskraam had hoe ver was je toen?? En was je daarvoor ook bij een vk geweest en na de miskraam? Daarna wit? Dus negatief en ineens ben je gaan menstrueren (uit je verhaal kan ik ook niet opmaken of je daarna wel weer sex hebt gehad met je partner?) En ineens een posiieve test. Waar moet ie posiief van zijn? Lucht? Ik probeer een beetje je verhaal te begrijpen.. Zwanger. Miskraam. (Dus gebloed lijkt mij?) Negatief getest dus geen hcg hormoon Ongesteld (alweer bloeding en veel) En ineens paar flinke strepen.. En die tussentijd geen sex gehad met partner niks zo uit je verhaal op te maken.. Sorry begrijp het niet.
Ze hoeft toch niet hier neer te zetten of ze seks heeft gehad... Ze snapt zelf denk ook dat dat nodig is om zwanger te worden :')
Nee maar het zou wel duidelijk kunnen zijn in haar verhaal want als ik het nu zo lees dan is ze na een negatieve test INEENS zwanger geworden als je moet uitgaat van die positieve testen. Kijk als je sex hebt gehad NA die miskraam en je bent bevrucht dan is het verhaal lang niet zo gek dat moet ze er dan wel bij vermelden want nu komt het verhaal echt heel appart over.. Sorry..
Lijkt me toch logisch?? En ik kan me zo voorstellen dat ze niet meer weet wanneer. Ik hou dat ook niet bij.
haha! tuurlijk hebben we sex gehad! We proberen een kindje te krijgen! Heb het inderdaad niet genoteerd.... sex gehad Zwanger. Miskraam. (Dus gebloed lijkt mij?) ja Negatief getest dus geen hcg hormoon sex gehad Ongesteld (alweer bloeding en veel) En ineens paar flinke strepen.. Dit is het lijstje
Kijk dat is duidelijker haha sorry begreep het even niet zo. Maar dan is het misschien een innestelingsbloeding. Maar omdat je hiervoor al miskraam hebt gehad vind ik het flauw van je vorige vk dat ze niet even wilt kijken.
Sorry hoor maar moet ff hard lachen.. nee ze is zwanger geraakt van een knakworst. Dit spreekt toch voor zich.. :')
Omg het is een wonder ! We hebben een maria in ons midden ! Jemig denk na tuurlijk is ze van bil geweest moet ze ook nog vertellen welke positie? Wild wild west bovenop dr kerel spelen. De windmolen, 69 en daarna doggie ? Sjeeesh