Gisteren de eerste smiley waargenomen..en aan het eind van de middag ook wat ik herken als pijn rondom of tijdens de eisprong..dat ebte na enkele uren weg.. Vandaag om hetzelfde tijdstip weer een ovulatietest gedaan wederom een smiley. (Clearblue digital) Is mijn eisprong dan al wellicht geweest op het gevoel vd pijn afgaande en is de piek nog meetbaar na de eisprong? Of is de eisprong gewoon nog niet geweest.. (Ik ben echt niet thuis in het ovulatietesten etc...)
Digital is 24-36 u...mmhh dan houden we het op nog wat gezellige momentjes vandaag. Dus dan is de pijn gewoon een semi aankondiging haha
Haha dat denk ik niet hoor. Als je om de 24 uur test kun je in theorie al 24 uur ver in je piek zijn. Die zou gemiddeld 2-3 dagen duren en je eisprong zit ergens over de helft. Dus als je toevallig al 24 uur ver in je piek zit is je eisprong al redelijk snel erna, en het sperma moet er ook nog naartoe zwemmen.
Ja met 1x per dag testen kun je m missen of er idd middenin zitten, ik testte zelf 2x per dag als t streepje donkerder werd, maar heeft hier niet gewerkt, mijn eitjes hielden een eigen snellere timing op na (positieve test in de avond en de ochtend erop volgend was mn ei al weg) Daarom ben ik blij dat ik in mijn traject eindelijk geen ovulatietesten meer hoef te gebruiken
Tis soms echt een raadsel he? Maar als ik het goed zie zit je op 8 DPO!!! Spannend. Hoe voel je je? Wanneer ga je testen?
Klopt t blijft gissen met die testen Ik ben ontzettend moe! Verder voel ik me goed, ik ga morgen een testje wagen dan kan ik t weer wat beter loslaten hoe voel jij je?
Ohhh! Spannend. Ik hoor het graag! En ga voor je duimen!!! Ik voel me labiel. Continue aan t zoeken of mijn kwaaltjes niet minder worden. En ik heb sowieso veel minder last van dingen als vorige 2 keer. Duurt lang tot een echo!!
Haha geeft niet meis, negatief zoals ik wel al had verwacht morgen weer testen, kan t nu wel wat meer loslaten gelukkig, heb ook niet t idee dat t raak is