Hallo dames,, ik ben eigelijk nog maar net zwanger, maar nu ben ik bang voor een mk, ik heb bloedverlies, en ik heb niet echt buikpijn of krampen. of zal dit een begin zijn van een mk? of na hoeveel dagen komt de buikpijn? Alvast THX
Als je bloedverlies hebt, kan je de verloskundige bellen. Het hoeft niet een miskraam te zijn, maar het kan wel. Een miskraam gaat wel altijd gepaard met buikkrampen. Maar precies weet ik het niet. Gewoon even bellen!
Ik zou je verloskundige bellen! Misschien kun je een echo krijgen.. Het hoeft niet fout te zijn he meis.. er zijn gewoon meiden die bloedverlies tussendoor hebben waarbij het goed gaat.. Sterkte!
ik zou contact opnemen met een vk en vragen om een echo en anders via de huisarts je naar een gyn laten verwijzen. Succes. xxx Joyce
Ik heb ook een miskraam gehad zonder buikkrampen. Ik zou de verlos. bellen en aandringen op onderzoek Dan weet je waar je aan toe bent, het kan nog steeds 2 kanten op. Goed of slecht. Ik duim voor een goede afloop. Sterkte meid
Hoi Melissa, Aangezien je vandaag een nieuw topic hebt geopend over hetzelfde, doe ik deze op slot. Ik denk echt dat je even de VK moet bellen hoor! Elvira Moderator