Miskraam met 14 weken zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kaatjeismama, 10 jan 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Het lijkt me in ieder geval fijn dat er iemand bij je is, en je dit niet alleen hoeft te doen. Ik hoop zo dat het meevalt en je het snel achter de rug mag hebben. Heb je kraamverband en paracetamol in huis?

2. Kaatjeismama

21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Sorry voor d
    Ik heb al 2 bevallingen meegemaakt maar dit vind ik gewoon angstiger. De pijn die ik overschat en soms weer onderschat en wat ik straks zal aantreffen. Piepkleine baby bang dat ik zo verdrietig wordt en nooit meer kinderen zal durven nemen en bang dat het door de toilet heen gaat en niet vast kunnen houden ... echt er gaat van alles door deze hoofd heen ... als ik hierna maar geen psychiater moet gaan bezoeken.

3. Kaatjeismama

21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw

Ja ik hoop het ook! Ja heb gelukkig alles in huis heb mezelf op het ergste voorbereid. Ik voel me zo een dramatisch terwijl er moeders hier zijn die MISKRAMEN hebben gehad. Oh oh wat een verlies lieve mensen ....

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.362
    113
    Vrouw
    Heb je al een paracetamol geslikt? Of zou het te vroeg zijn om een spiegel op te bouwen?

Voor de toilet zou je misschien nog een zeef of vergiet kunnen gebruiken om zeker te zijn dat je de mogelijkheid krijgt om afscheid te nemen.

Wat anderen meemaken staat hier los van. Dit is jouw verdriet en je hebt alle recht dit te voelen. Het is een hele nare situatie.

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Verdriet is niet te meten. Ook jouw verdriet mag er zijn, dus voel je absoluut niet schuldig over je gevoel.
    Goed dat je je voorbereidt hebt. Weet je al hoe je straks afscheid wil nemen van jullie kindje?

6. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Ja het is zeker een mini bevalling, ik had bloed verlies gekregen op een maandag met 14+2 en toen gelijk in paniek de vk gebeld en mocht gelijk komen daar dus het slechte nieuws gehad dat de baby niet meer leefde toen vroegen ze wat we wouden of we pillen wouden of afwachten of curretage, curretage zou het sowieso niet worden want wou de baby zien en vasthouden, dus toen hebben we gekozen om te wachten en dan op vrijdag dus na 4 dagen te kijken of het al eruit zou komen zoniet dan aan de pillen, baby kwam dus niet dus toen pillen gekregen heb er 1 geslikt en dat was voor mijn lichaam genoeg en uiteindelijk is de baby geboren na 15+1 na het slikken van die pil heb ik die zelfde avond nog weeen dus gekregen,
    Moest op zaterdagavond dat pilletje slikken want zou dan die maandag erop naar het ziekenhuis hebben gemoet om daar nog meer pillen te krijgen en dus daar te bevallen maar de baby is geboren op zondag ochtend dus hoefde die andere pillen niet,
    Toen de baby geboren was heb ik het echt uitgebreid bekeken en vast gehouden en foto’s van gemaakt dat heeft ons goed geholpen om het wel een plekje te kunnen geven, kan nu nog steeds altijd terug kijken naar de foto’s en de echo’s bewaren we ook

7. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Geeft helemaal niks hoor!

Het kan ook zijn dat het bij jouw erg meevalt hoor. Iedereen is verschillend, en misschien is je lichaam beter in staat om het "op te ruimen" (klinkt wat hard, maar bedoel het goed)

Ik wens je heel veel sterkte!
    Het is en blijft altijd heel erg naar.

(Misschien kun je ook eventueel bij een volgende zwangerschap je aanmelden bij een andere verloskundige? Vind deze echt niet zo fijn klinken)

Sterkte, dikke knuffel!

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

lieve kaatjesmama, ook ik heb een kindje verloren met bijna 14 weken zwangerschap, overleden met ruim 11 weken. En ook ik vond het doodeng. Ik heb destijds een topic geopend waarin ik beschreven heb hoe de bevalling en het afscheid verlopen is, misschien heb je er wat aan? topic heet "dag lieve Laurie".

Ik had het geluk dat mijn gyneacoloog mij liet opnemen en bevallen met een zuster erbij. vond ik echt een stuk geruststellender.

Je voelt je verschrikkelijk, verscheurd, echt enorm veel sterkte toegewenst!

9. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

10. Kaatjeismama

21 nov 2017
    44
    8
    8
    Vrouw
    Hello lieve mensen bedankt voor iedereen die nog heeft gereageerd. Echt waardeer ik enorm.

Ik heb heel moeilijk gehad, verschrikkelijk. Het is gelukkig allemaal van zelf op gang gekomen en op 14 januari letterlijk bevallen van een jongetje. Het was echt een bevallig alleen de persweeen ontbraken. 2 uur lang heftige weeen gehad daarna is gelukkig wel allea eruit gekomen. Zowel de foetus als de placenta. Ik denk er nog steeds dagelijks aan. Ik menstrueer op dit moment en krijg flashbacks denk elke weer er komt zo weer een baby eruit.

Helaas dit leeft geeft en neemt .. en neemt en geeft.

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat ongelofelijk heftig en verdrietig.
    Heel veel sterkte!

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.362
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina