Hoelang bloedverlies na operatie buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door angel12, 6 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi,

Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Er is toen 1 eileider verwijderd. Nu heb ik vanaf zondag eigenlijk bloedverlies en dat blijft. Er is me eigenlijk niks verteld over alles alleen als het teveel werd moest ik bellen.

Is dit normaal en hoelang houd dit aan ?

2. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Ik heb zelf ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Mijn lichaam heeft het echter zelf opgelost.

Er zijn hier meer meiden met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die wel een operatie hebben gehad. Volgens mij is die bloeding vrij normaal. Het heeft dacht ik ook wat te maken met het hcg wat daalt en waardoor je baarmoederslijmvlies los laat.

Hopelijk kan hier snel iemand zijn ervaringen delen.

Heel veel sterkte.

Liefs

Ps: mocht je mee willen schrijven, er is topic voor zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/zwanger-worden-na-een-buitenbaarmoederlijke-zwangerschap.670669/

3. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Dankjewel,

Helaas weinig reactie. Ik ga zeker even kijken in dat topic. Fijn dat het bij jou zelf opgelost is!

4. Sannie8

Sannie8 Nieuw lid

22 jan 2016
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi Angel,

Ik heb dezelfde operatie gehad. Bij mij duurde het bloedverlies een dag of 4/5.

5. Caro25

Caro25 Bekend lid

16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Hoi meis,

Ik zie ineens per toeval jou bericht voorbij komen over je buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Jeetje wat heftig zeg. Hoeveel weken was je zwanger? Ik vind het echt enorm rot voor je. Het zit jullie ook niet mee. Veel sterkte en hopelijk ben je snel van het bloedverlies af en voel je je weer wat beter.

Dikke knuf!

6. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Dankje wel, het is inderdaad nu minder aan het worden gelukkig !

7. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hey hey,

Jaa het andere topic loopt niet zo meer he. Ik was 6/7 weken. We wisten het niet, ik had 2 weken na de iui een aantal dagen bloeding gehad en toen had ik echt een tuurstreep en later niks dus gingen er vanuit dat er niks was. Toen ook weer gewoon met gonal begonnen en ineens dit. Het zit ons inderdaad niet mee. Hopelijk nu meer geluk.

Hoe gaat het met jou?? Alles goed met jou en baby

Deel Deze Pagina