Miskraam of stolsel...(pas op heftige foto's misschien)

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamaea, 3 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaea

Mamaea Nieuw lid

24 aug 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.. ik heb foto's toegevoegd. Ik weet dat ik een arts moet raadplegen voor zekerheid maar kan iemand wellicht iets zinnigs zeggen over of het een bloedstolsel of toch een miskraam is wat ik ben verloren vandaag..

Bijgevoegde bestanden:

2. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hoever was je? Had je al vruchtje enz? Want dit lijkt mij geen stolsel.

Veel sterkte.

Mamaea vindt dit leuk.
  3. Mamaea

Mamaea Nieuw lid

24 aug 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nou het bizarre is dat ik me al 4 weken niet fit voel.. ik zei nog gekscherend tegen mijn man; ik voel me zwanger-moe..niet normaal moe.
    Ik heb twee kinderen dus weet hoe zwanger zijn voelt..maar vanwege menstruatie klachten heb ik 2 weken geleden een spiraal gekregen. Direct daarna heb ik op en af wat bloedverlies gehad maar dit is helemaal normaal is me verteld door de gyn. Vandaag overviel me ineens extreme buikpijn, misselijk, warm gevoel.. ik moest rennen naar het toilet en na een mega kramp verloor ik dit....
    Ik ben zo bang dat ik het spiraal heb laten zetten terwijl ik zwanger was...

4. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Jeetje wat schrikken! Je kunt nog een zwangerschapstest doen. Als dit een miskraam was kan die nog positief uitslaan. Hcg is niet direct uit je lichaam.

Ik zou morgen de HA bellen en fotos laten zien. Vragen wat die er van zegt. Zou sowieso een echo vragen om te checken of je spiraal er nog zit en niet mee eruit gekomen is.

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Of dit komt als nasleep van spiraal plaatsen. Dat het gewoon rare klomp baarmoederslijmvlies is. Ze hebben bij mij met een staaf de baarmoeder moeten positioneren tijdens een operatie en dat gaf ook gekke stolsels qua baarmoederslijmvlies. Werd ook pas later afgestoten

6. Mamaea

Mamaea Nieuw lid

24 aug 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    En zag dat er ook zo uit?

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.647
    27.300
    113
    Vrouw
    Ja als een soort spier zou ik zeggen, zoals jouw eerste foto

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik heb dit niet ervaren toen ik een miskraam heb gehad. Dat was vooral veel bloed en een rond zakje wat er uit kwam. Termijn 8 weken gestopt met 6 weken

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.923
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat dit door het zetten van je spiraal komt.
    Je kan nog steeds een hcg test om een miskraam uit te sluiten, maar daar moet je dan geen week meer mee wachten.

Deel Deze Pagina