Hoi allemaal.. ik heb foto's toegevoegd. Ik weet dat ik een arts moet raadplegen voor zekerheid maar kan iemand wellicht iets zinnigs zeggen over of het een bloedstolsel of toch een miskraam is wat ik ben verloren vandaag..
Nou het bizarre is dat ik me al 4 weken niet fit voel.. ik zei nog gekscherend tegen mijn man; ik voel me zwanger-moe..niet normaal moe. Ik heb twee kinderen dus weet hoe zwanger zijn voelt..maar vanwege menstruatie klachten heb ik 2 weken geleden een spiraal gekregen. Direct daarna heb ik op en af wat bloedverlies gehad maar dit is helemaal normaal is me verteld door de gyn. Vandaag overviel me ineens extreme buikpijn, misselijk, warm gevoel.. ik moest rennen naar het toilet en na een mega kramp verloor ik dit.... Ik ben zo bang dat ik het spiraal heb laten zetten terwijl ik zwanger was...
Jeetje wat schrikken! Je kunt nog een zwangerschapstest doen. Als dit een miskraam was kan die nog positief uitslaan. Hcg is niet direct uit je lichaam. Ik zou morgen de HA bellen en fotos laten zien. Vragen wat die er van zegt. Zou sowieso een echo vragen om te checken of je spiraal er nog zit en niet mee eruit gekomen is.
Of dit komt als nasleep van spiraal plaatsen. Dat het gewoon rare klomp baarmoederslijmvlies is. Ze hebben bij mij met een staaf de baarmoeder moeten positioneren tijdens een operatie en dat gaf ook gekke stolsels qua baarmoederslijmvlies. Werd ook pas later afgestoten
Ik heb dit niet ervaren toen ik een miskraam heb gehad. Dat was vooral veel bloed en een rond zakje wat er uit kwam. Termijn 8 weken gestopt met 6 weken
Ik denk dat dit door het zetten van je spiraal komt. Je kan nog steeds een hcg test om een miskraam uit te sluiten, maar daar moet je dan geen week meer mee wachten.