miskraam met 6 weken.

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door snowkiss, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snowkiss

snowkiss Nieuw lid

27 jul 2013
    1
    0
    0
    stellendam
    hallo allemaal,
    Ik ben nieuw op dit forum en vond het tijd worden ook mijn verhaal hier te doen. Het is allemaal een beetje raar gegaan namelijk.
    Nou daar gaat hij dan...mijn vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een kindje. een kindje neem je niet die krijg je..nu na 2 jaar kregen wij op 19 juli te horen dat wij pril zwanger waren. ons geluk kon niet op een kindje wat van ons was! ongelooflijk. de arts die wij hebben is echt een schat van een man en vertelde ons dat we over 2 weekjes voor de volgende ego mochten komen. wand de vraag was of we er nou 1 of 2 zagen! dubbel lol de eerste een verrassing en de 2de een cadeautje:) maar de dagen gingen voorbij en het werd dinsdag ik voelde mij heerlijk. en had nergens last van. tot kwart over 11 mijn vriend kwam terug uit de nachtdienst en wilde net naar bed gaan. daar stond ik aan de aanrecht met krampen in mijn buik..hij vroeg mij of hij het ziekenhuis moest bellen waarop ik zei nee hoor gaat wel ga maar lekker naar bed ik kom ook zo. Ik dacht dat het erbij hoorde het lijkt dan net of je een oer vrouw bent en het alleen wil doen. ik hing op de trap over de bank van de pijn gedoucht en gestaan gezeten en gelopen maar het ging maar niet weg. De angst zat diep in mij nee toch mijn kindjes! en mij maar rustig proberen te houden tegen een uur of 5 met mijn hoofd op het aanrechtblad in slaap gevallen wel staand wand dan voelde ik het niet zo erg. om 7 uur naar mijn werk gegaan ik ben opper en werk voor een gezin met een jongetje van 2. ik had het hele ochtend ritueel gedaan en om half 9 weer pijn liep bijna krom die kleine naar zijn oma gebracht ik kon niet meer. toen het ziekenhuis gebeld en mocht om 12 uur voor een ego komen. om 12 uur daar aangekomen pas om 1uur aan de buurt kreeg bij de balie een aspirientje tegen de pijn. tot mijn verbazing eindelijk aan de beurt. ik zat nog niet of de arts vertelde ons het onmogelijke U ben NIET ZWANGER....wat!!>?? nee hoor mevrouw u bent gewoon ongesteld ik vroeg waar mijn ego's waren die had hij niet. bloed test niet te vinden documenten weg! nou mevrouw laten we maar is kijken of u de waarheid spreekt..mijn vriend kon hem wel een goeie rechtse verkopen.echoscopie moest uitwijzen of er iets zat. daar lag ik dan in die stoel en geen kindjes meer te zien schaamde mij dood! waar zijn mijn kindjes dan? mevrouw zuchtte de arts nog u bent niet zwanger. er kwam wat bloed mee en ik kreeg een inlegkruisje u kunt naar huis. hier heeft u een kuur glomid en een fijne dag nog. Ik was overstuur en boos maar kon geen woord uitbrengen wij allenbij niet. eenmaal thuis gekomen ging het flink mis alles kwam naar buiten zetten en voelde mij zo rot. in de middag rust genomen en gelukkig bleef mijn vriend thuis op donderdag gelijk mijn arts gebeld die ik normaal ook altijd had. Hij zou terug bellen na mijn verhaal was de beste man stom verbaast mevrouw dit had nooit mogen gebeuren ik heb u echo's voor mij liggen u was wel degelijk zwanger...u bloedtest is ook zeer positief waarschijnlijk heeft u een vroege miskraam gehad. kapot waren we ervan eerst een arts die zo koud bloedig met alles om was gegaan en nu een arts die eindelijk onze kindjes erkende. Dat ik ze kwijt ben was al erg genoeg maar die arts maakte het alleen maar erger. familie steunt mij erg goed maar moest het even kwijt hebben meer mensen dit meegemaakt of hebben alleen wij die pech? groetjes Josephiene..

2. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meid,

Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen.. Ik zelf heb ook een ma gehad met 8 weken dus weet een beetje hoe je je voelt..
    liefs!

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat erg!! Schrik echt van dit verhaal! Wat fijn dat iedereen zn hart kan luchten op dit forum. Ik wens je heeel veel sterkte. Verder weet ik als geen ander dat er niet de juiste woorden voor te vinden zijn.

Deel Deze Pagina