Miskraam met 8 half week

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hoopvol2019, 27 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Oh 's avonds nog? Moest het met spoed? Wel fijn dat de buikpijn snel over is.
     
  2. Piep15

    Piep15 Lid

    14 dec 2018
    55
    27
    18
    Vrouw
    Hoi Meiden
    ontzettend veel sterkte, het feit dat we op dit forum onderwerp schrijven geeft aan er iets is gebeurd wat je niet over na durft te denken...
    Ik lees nog erg vaak op dit forum ook al is mijn miskraam alweer even terug...

    Ik heb 17 dec miskraam gehad
    ik mocht ook kiezen wat te doen, maar merkte dat ik medische molen moe was en niks meer wilde.

    Ik wilde geen geknoei meer aan mijn lijf, al zoveel meegemaakt met medische missers, complicaties en rotbehandelingen.

    Ik mocht van de verloskundige wachten tenzij ik koorts kreeg, mocht wel tot 2 weken wachten.

    was wel ontzettend verdrietig maar voelde me ook sterk om mijn lijf het zelf te laten verwerken.

    Ik hoefde ook niet terug tenzij complicaties of koorts, heb na 24 dagen nog een hevige menstruatie gehad, verloskundige zei gebeurd vaker, soort grote schoonmaak als er nog iets is blijven zitten.

    na 4 dagen is het begonnen in alle hevigheid en halve liter bloed verloren godzijdank thuis mogen blijven... scheelde niet veel of ik moest naar het ziekenhuis vanwege bloedverlies

    nu opnieuw zwanger maar ontzettend angstig en wil het nog niet erg geloven...
     

Deel Deze Pagina