Helaas heb ik 1,5 week een miskraam gehad na 8 weken zwangerschap. Ik vond het heel bijzonder om op mijn 37e nog zwanger te worden en ik was er zo blij mee. Hopelijk kan ik hier met iemand wat ervaringen uitwisselen. Groetjes
Hoi, ik ben wel wat jonger (33) maar heb gisteren bij de eerste echo te horen gekregen dat het hartje is gestopt. Was ruim 8 weken. Moet vlak voor de echo zijn gebeurd. Hakt er behoorlijk in ook al was de zwangerschap niet gepland. Ook erg naar dat ik nog steeds de kwaaltjes heb. Twijfel of ik het ga laten weghalen omdat niet te voorspellen is hoe lang het zal duren voordat natuurlijke mk op gang zal komen en ik wil heel graag het allemaal achter de rug hebben. Hoe gaat het met jou?
Yeo, ervaring.. Diverse problemen mbt zwangerschappen en ben ook 37. Vraag me af of het nog een keer zo mag zijn dat het goed gaat...de leeftijd zit in mijn hoofd...hoe is dat voor jou?
Lillian1983, wat ontzettend heftig lijkt me dat om via de echo te horen te krijgen. Ik was donderdag naar de gynaecoloog, dat was de afspraak die nog stond voor de 1e echo dus was redelijk confronterend. Ik had er over gebeld dat het mis was gegaan maar helaas was dit niet goed doorgekomen. Maar goed... Ze konden niet met zekerheid zeggen of alles weg is dus over 2 weken weer een echo. Wat lichamelijke klachten betreft heb ik een week gevloeid en erg pijn in mijn buik en rug gehad. Emotioneel gaat het nu wel weer een beetje, sommige momenten besef je het ineens weer. Bij mij was het ook niet gepland maar vond het eigenlijk wel een cadeautje op mijn leeftijd. Heel veel sterkte! Ik hoop dat het snel op gang komt want dit lijkt me slopend! Babilu: wat naar om te lezen dat je meerdere problemen hebt gehad. Ik zit zeker met mijn leeftijd in mijn hoofd. Dit was niet gepland en het voelt een beetje alsof dit een eenmalige kans was. Dat weet je natuurlijk nooit maar dat denk ik dan. En mocht het nog een keer gebeuren dan moet het inderdaad goed gaan. Hoe lang is het bij jou geleden?