ik ben 16 april gecurreteerd en 2 dagen erna kreeg ik hevige bloedingen met enorme stolsels. Heb medicatie hiervoor gekregen om het te remmen. Echter heeft dit niet gewerkt. Ik heb erna regelmatig veel stolsels verloren maar volgens het zkh is dit normaal. Okeeyyy... Het hevige bloeden is 2weken na curretage gestopt en nadien heb ik elke dag lichte bloedverlies te denken aan paar druppels over de hele dag. In mijn baarmoeder was 2weken geleden nog bloedstolsels te zien. Was normaal en zou van zelf verdwijnen. Okeeyy... Nu bijna 5 weken verder en ik ben het nu echt zat. Elke dag verlies ik wat bloed dus moet ik de hele dag met een inlegkruis rondlopen. De ene dag verlies ik iets meer dan de andere dag. Dit dus voor 5 weken nu. Soms krijg ik enorme menstruatie krampen maar t lijkt niet door te zetten. Ik wil zo graag dat het bloeden gaat stoppen en dat ik mijn menstruatie ga krijgen maar het komt maar niet!! Iemand hier ervaring mee??? Ik heb het gevoel dat ik nog weken ga na bloeden en ik heb 30 mei weer controle in het zkh. Gisteren gyn gesproken en ik moet maar wachten...
Bij mij hield het zware bloeden na 2 weken op en het nabloeden met 3 weken. Ik weet wel dat na curretage na bevalling 1e dochter ik ook in totaal 5 weken heb geblowd.. Om met 7 weken alweer verschrikkelijk ongesteld te worden
hier geen ervaring... heb 6 oktober curretage gehad , en ik bleef 3 maanden bloeden toen werd het gestopt en was ik derict terug zwanger heb nooit me menstruatie gekregen , als je blijft bloeden best eens bellen ! en alvast veel sterkte met het verlies
Ughhhh ik word er zooo gek van!! Kan het niet beschrijven ik wacht gewoon op een menstruatie inde hoop dat daarna alles weer schoon is
snap ik !, had ik ook mss best eens afspraak bij de gynicoloog maken zei zullen zien wat het probleem is. want normaal curretage verlies je geen stolsels meer , maar alleen bloed ( werd mij gezegt en was ook zo bij mij)
Klinkt alsof je baarmoeder niet goed schoon is als je stolsels verliest. Ik heb gelukkig nagenoeg geen bloeding gehad. Paar druppels verdeeld over 3dg. Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat je tot ong.2 weken bloedverlies kunt hebben...vind 5weken dan ook wel erg lang duren! Sterkte!
De gyn zei ook dood leuk van als je de 30ste komt en je baarmoeder is nog onrustig dan gaan we je voor de tweede keer currateren...pfff ik hoop heel hard dat ik snel ga menstrueren en dat mijn baarmoeder dan goed gereinigd gaat worden