Miskraam met fotos

Discussie in 'Miskraam' gestart door Citroentje93, 19 feb 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Hoi dames, mag ik hier foto’s delen en laten beoordelen of dit inderdaad een miskraam is?

    Symptomen heel veel menstruatie pijn en bloedingen, nooit getest dus weet niet of het zwangerschap is. Al weken lang moe/ duizeligheid/ misselijk. Ik dacht dat dit door nieuwe medicatie kwam dus zwangerschap kwam niet in mij op.

    zojuist getest, vaag tweede lijntje en clear blue niet zwanger.
     
  2. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik heb gekeken tussen de topics en ik zie dat foto’s gedeeld mogen worden.

    hierbij de foto’s
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.880
    2.618
    113
    Vrouw
    Ik heb destijds een MA gehad met 10 weken maar dat vruchtje zag er wel anders uit. Het ziet er uit als een groot stuk weefsel / stolsel? Ik zou voor de zekerheid een verloskundige raadplegen voor een echo morgen.
     
  4. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Ik heb een miskraam gehad met 8 weken. Het vruchtje liep toen wel achter in groei.
    Ik heb het vruchtzakje weten op te vangen , zachtjes schoon gespoeld en het in een glas gedaan met een zaklamp eronder en dit is was ik zag (zie bijlage) Wat ik op jouw foto’s zie zou ook heel goed een miskraam kunnen zijn. Is het stevig? Want stolsels vallen uit elkaar als je er zachtjes aan trekt en een vruchtzakje niet.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Citroentje93 vindt dit leuk.
  5. MMJPJ

    MMJPJ Actief lid

    1 mei 2023
    280
    147
    43
    Vrouw
    Wel blijft het lastig te beoordelen via foto’s ik zou ook voor de zekerheid contact opnemen met een verloskundige. Mocht het wel gaan om een miskraam dan kan ze gelijk kijken of het weer schoon is vanbinnen. Mijn miskraam voelde alsof ik weeen had dat verdween toen het eruit was. Mijn test was na de miskraam nog 2 weken positief.
     
  6. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Bedankt voor al jullie reacties. Ik ben nagekeken door de gynaecoloog, en zij kon het niet helemaal beoordelen dmv echo. Baarmoeder was leeg.

    zwangerschapstest was zo licht niet te krijgen op beeld.

    Ik ga het voor nu loslaten ☺️ nogmaals dank!
     
    MMJPJ vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.875
    15.183
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik denk niet dat dit een miskraam.
    Naast dat het niet uit ziet als een vruchtje, zou ook een zwangerschaptest nog knalpositief moeten aangeven omdat je hcg direct na verlies van een vruchtje nog in de honderden/duizenden zal zijn.
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina