Omdat ik je niet vergeet... Voor mijn *

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by Krissie85, Jan 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

#1 Krissie85, Jan 14, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 14, 2013
    3 jaar geleden op de verjaardag van papa was het eindelijk zover na al zo vreselijk lang in de mmm te hebben gezeten... een duidelijke positieve test... We hebben er zeker 10 gedaan... elke dag weer...

Zo breekbaar voelde dat... Nauwelijks durfden we het te geloven, en elke dag dat je er was, begon de hoop te groeien...

Ik zei nog tegen papa: Elke keer dat ik naar de wc ga ben ik bang dat deze zeepbel van dromen knapt...

En toen was het zover... Net iets meer dan een week mochten we dromen van jou...

Hoewel heel veel mensen ervan wisten omdat iedereen elk ziekenhuisbezoek meeleefde, weet bijna niemand dat je voor mama al een kindje was... Dat het voor mama niet zomaar weer een mislukte poging was, zoals het voor de anderen wel leek... Door alle ellende en het moeten vechten voor het krijgen van een kindje is jouw verlies een beetje op de achtergrond geraakt... Al het verdriet was al zo groot..

Maar mama is je niet vergeten... Elke keer denkt mama wel even aan je, hoe oud je zou zijn geweest, of je een jongen of meisje was... En nu mama en papa weer druk bezig zijn voor een broertje of zusje voor je grote zus komt het verdriet weer volop boven....

Mama is je nooit vergeten... Mama zal je nooit vergeten.... Want Mama hield al van je vanaf het allereerste begin!

2. Verox

Verox Niet meer actief

Mooi geschreven... knuff...

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd mooi geschreven..........sterkte...

4. karin28

karin28 Nieuw lid

Jan 23, 2013
    4
    0
    0
    Mooi maar ook verdrietig! sterkte!

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

Nov 22, 2011
    5,967
    5
    38
    Het gemis blijft er altijd denk ik.
    Sterkte meid!

6. Giulietta

Giulietta Actief lid

Mar 29, 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi geschreven, heel veel sterkte!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Veel sterkte! Hoop dat jullie spoedig een brusje mogen krijgen voor jullie kindjes.

8. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal. .

9. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    mooi geschreven en wat gaaf om die banner bij je te zien! gefeliciteerd met je nwe zwangerschap!

10. Nenanena

Nenanena Actief lid

Jun 5, 2011
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, t is niet zomaar een 'vruchtje'. Ik heb nu een tattoo laten zetten met de naam van mijn dochtertje (voor haar had ik een ma) met daarboven een ster. Omdat we het nooit zullen vergeten.

11. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

Aug 30, 2011
    3,707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    :( heel veel sterkte.. en idd al is het nog zo klein.. het is zo enorm veel..

12. Sweet Angel

Dec 5, 2012
    28
    0
    0
    mooi geschreven hoor en wat een goed nieuws natuurlijk
    gefeliciteerd mmet jullie brusje geniet ervan.

-xxx-

Share This Page