Miskraam met lange nasleep........

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Lov23, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Hoe is het nu met je?
     
  2. Jettos

    Jettos Bekend lid

    18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Zo! Wat wordt hier druk gekletst zeg...!

    Mamsie, 'goeie' berichten... Klinkt herkenbaar allemaal inderdaad.
    Hopelijk zet het nu echt door en sterkte dan... Denk aan je.

    Ika, wat heerlijk dat jullie er ff uit zijn, ziet er mooi uit zeg, die foto!

    Lov, irri zo heftig ongi, maar ergens ook wel fijn, want het is wel 'volgens het boekje'.
    Ik heb alleen nog maar heel lichte ongi gehad en twijfel nog steeds of mijn cyclus wel op gang komt. Dus ik zou best 'blij' zijn met heftige ongi...
     
  3. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ja precies jettos ik ben er dan ook blij mee.....

    Even wat anders.....zijn jullie wel eens in Cp huttenheugte geweest of landal rabbit Hill..?
     
  4. Jettos

    Jettos Bekend lid

    18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Ik niet...
    Heb je plannen daarvoor?
     
  5. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ja als de ongi weg gaat wel .....;)
    Lang leven de last minutes:D
     
  6. Eda

    Eda Fanatiek lid

    18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Dag meiden,

    heb niet heel het verhaal van begin gelezen, maar ook ik heb een vroege miskraam gehad (ook 6 weken schat ik) waarvan ik lichamelijk niet erg afgezien heb, maar psychologisch ENORM.

    Het is iets waar ik alle dagen aan denk, vooral omdat ik nog geen kinderen heb en ook niet zwanger ben, dus kan het nog niet volledig afsluiten dat vervelend hoofdstuk.

    Heb maar een dag of 10-12 gebloed en eigenlijk 3 weken later weer mijn regels gehad. Nu heb ik wel de indruk dat sinds die miskraam mijn cyclus een beetje verlengd is, dus ditmaal doe ik ovulatietesten om echt te weten wanneer de eisprong komt.. allemaal niet zo simpel als ik had gehoopt

    maar heb dan ook 3x bloed moeten prikken om zeker te zijn dat hcg daalde tot 0 (want nooit op echo zwangerschap vastgesteld, maar had wel mijn embryo in een potje mee maar de gynecoloog zei dat het geen embryo was maar onderzoek heeft het tegendeel bewezen...) en dus voelde me eigenlijk echt ziek door iets wat ze zeggen dat geregeld voorkomt en dat het de natuur is die goed weet wat ze doet...

    Sterkte aan iedereen, het is een magere troost maar we zijn helaas niet alleen...
     
  7. Eda

    Eda Fanatiek lid

    18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    heb even tijd genomen om alles te lezen... is zo erg allemaal

    ik ben een zondag beginnen bloeden en dus maandverband gebruikt en maandagmorgen vond ik dan een blaasje, dus niet in WC gevallen, dus dan maar bewaard en had een afspraak voor eerste echo de woensdag... dus dan getoond aan gynecoloog

    ik mocht direct weer beginnen als ik er zin in had, maar was van de eerste keer zwanger geraakt (zuiver toeval zeker) en nu al 2 cycli ervoor geklust zonder resultaat. zit nu in ronde 3 en deze keer ovulatietesten...

    is zo moeilijk om iedereen in de omgeving zwanger te zien...
     
  8. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Hey eda......meid sterkte :( het is idd veel,heftiger dan je zou verwachten hè zo'n mk....
    Ik heb dat nu dus ook......het duurt echt even voordat je alles goed beseft. Ik heb het nu nog steeds dat ik denk....het was toch gewoon al ons kindje. Je hebt al snel dat je dnkt dat het nog nie zoveel was met die 6 weken......maar het zou gewoon ons derde kindje worden...

    Het is gewoon erg moeilijk allemaal....l..en het steekt dan hè als iemand anders zwanger wordt...
     
  9. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Maar de gyn zei da het gewoon niet je kindje was maar uiteindelijk was het t wel?!?....
    Wat erg.....dat is ook zo bizar....de ongeloof.....het doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is ....

    Hetnis toch heel erg man!
     
  10. Eda

    Eda Fanatiek lid

    18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ik zei dat ik een miskraam had gehad en ze vroeg hoe dat ik dat zeker wist en dan toonde ik dat potje en ze zei dat dat geen vrucht was...
    Wat was het dan? placentair weefsel...
    en hoe ziet dat er dan uit? ja, dan kan ik zo niet uitleggen...

    heb niet veel aan die uitleg gehad eerlijk gezegd. Toch laten onderzoeken en uit onderzoek bleek: foetaal weefsel, dus was blijkbaar dan toch mijn vruchtje hé
     
  11. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Nou ja waarom gelijk conclusies trekken dan? Beetje respect en hou gewoon je mond als vk....niet?
     
  12. Eda

    Eda Fanatiek lid

    18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    vind ik ook, vooral dat ik dierenarts ben en heb genoeg kattinnen in vroege dracht gesteriliseerd dus weet toch ongeveer wel hoe zoiets eruit ziet... als zij het niet weet, wel ik heb wel een idee van hoe het gemaakt is en eruit moet zien in dat stadium...

    ben ondertussen ook wel veranderd van vk hoor
     
  13. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ja dat zou ik ook doen naar een andere vk gaan....!
     
  14. Jettos

    Jettos Bekend lid

    18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Heftig verhaal Eda.... Pfff, irritant zo'n eigenwijze vk.

    Mamsie??? Hoe gaat het met je?
     

Deel Deze Pagina