Miskraam met lange nasleep........

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Lov23, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    MamsieM, ik hoop echt wat het vanzelf loskomt. Heb je buikpijn?
    Ik merkte na de echo vorige week dat ik wel meer buikpijn kreeg. Ik heb de volgende dag toch besloten om de tabletten te nemen. Ik wilde graag weer aan het werk en niet dat het ook daar zou gebeuren.
    Ik ben ook bezig met de was :)

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Het rommelt wel maar ja, dat doet het al een paar dagen. Soms vraag ik me af of ik echt wat voel of dat het tussen mijn oren zit....

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mamsie het kan ook gewoon even duren voordat het doorzet....er idg iets aan de gang meid.....
    Ik ga slapen....ben erg moe. Uitslapen kan toch niet dan maar wat vroeger naar bed.

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vannacht voor het eerst niet goed geslapen. Werd wakker van vuurwerk en ging toen liggen malen...
    Manlief gaat zo naar de kerk. Ik kan de moed niet opbrengen om te gaan. Het is ook nog een doopdienst dus lekker confronterend....

Zit nu nog lekker in mijn pyjama met zoonlief naar Dora te kijken.
    Hoe was jullie nacht? Goed geslapen?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier heb ik wel goed geslapen en mocht vanmorgen zelfs blijven liggen...had het ook wel even nodig...
    Vanmorgen verloor ik opeens een stolseltje dus het is schijnbaar nog niet helemaal schoon daarbinnen.
    Maar ik vindt het prima zo.....ik moet lang wachten maar heb het ook wel nodig..

Het moet gewoon zo zijn....

Snap ik mamsie dat kon ik ook niet hoor....

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb ook redelijk geslapen. Ik vind de ochtenden zo moeilijk. Je wordt wakker en het besef is daar weer.
    Ik kan me voorstellen, MamsieM, dat zo'n doopdienst heel confronterend is. Misschien ook maar beter om er niet heen te gaan.
    Er komen betere tijden aan, dat weet ik zeker, maar nu is dat vaak nog moeilijk om te zien. Ik ben bang voor dinsdag, de controle echo. Ik hoop zo dat alles goed is en ik het dan echt allemaal kan afsluiten. We willen zo graag verder en mijn wens is zo groot. Af en toe bekruipt me het gevoel 'wat als het nooit meer lukt?'. Maar we hebben bewezen dat we zwanger kunnen worden. Daar houd ik me dan maar aan vast.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik heb gelukkig al een prachtig ventje die voor afleiding zorgt maar me ook de zekerheid geeft dat ik wel een kind kan krijgen.
    Is een fijn gevoel. Voor jullie is dat anders, kan ik me voorstellen.

Bij de eerste hebben we er 23 maanden over gedaan. Toen ook vaak gedacht: wat als het nooit lukt.....
    We moeten wel positief blijven meiden. Een miskraam komt vaak voor helaas maar hoeft niets te betekenen!

Nog plannen voor vandaag?

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wij waren heel snel zwanger. Ik ben 23 september gestopt met de pil en 25 november had ik een positieve test in mijn handen. Dus we houden hoop.

Ik moet vandaag veel doen voor mijn werk. Deze maand wordt er veel getoetst. Dus ik ga 'lekker' nakijken :cool:

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wij moeten dinsdag ook.
    Hopelijk kunnen jullie er weer voor gaan en is het weer snel raak!

Deze keer bij ons trouwens in 2 maanden raak.
    Lov, moet jij nog voor controle of bloedprikken ofzo?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik heb 2 meiden....die redelijk snel waren gelukt....eerste ronde na de eerste bloeding...gelijk raak.....dus wat dat betreft.
    Is ook wat je zegt Ika....mk komt gewoon vrij vaak voor en hoort erbij. Had alleen nooit verwachten dat het mij zou gebeuren....

Ik moet over 2 weken weer bloedprikken.....;)

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wist ik ook eigenlijk wel Lov, dat je twee meiden hebt. Staat ook in je banner... Op de een of andere manier er met mijn hoofd niet helemaal bij ;)

Ben zo benieuwd hoe je HCG dan is Lov. Mag toch hopen dat het dan klaar is allemaal!

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb dinsdag ook een afspraak met de huisarts i.v.m. mijn bloeddruk. Ik ben benieuwd of die nu lager is, want dan weet ik misschien dat het aan de zwangerschap lag of dat ik het toch al langer heb. Ik denk zelf dat ik het al langer heb, aangezien er erg veel stress is op het werk. Ik probeer dat nu een beetje los te laten, maar dat is moeilijk. Ik ben een perfectionist...

Een miskraam is eigenlijk vrij normaal. Alleen praat men er niet over. Ik denk dat we troost moeten zoeken in het feit dat er in aanleg waarschijnlijk iets niet goed was.
    Morgen zal een moeilijke dag worden. Dan komt mijn collega weer die na 24 weken zwangerschap haar kindje is verloren. Ik heb al veel contact met haar gehad, maar om elkaar dan in persoon te zien zal niet makkelijk zijn.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dat is ook heftig Ika! Pfffff zware dag dus....

Hier net via facebook een privebericht van de buurvrouw. Zij verloor haar dochtertje met 32 weken. Alleen even kletsen via facebook vond ik al heftig....

14. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Een miskraam is heftig, maar als je al zo ver hebt. Dat lijkt me echt een hel.

15. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja mij ook. Je voelt het al bewegen enzo.
    Placenta liet los in haar geval, geheel onverwachts dus....

Pfff lijkt me zo moeilijk. Dan komt ineens het moment dat je je beseft dat je het kindje niet meer voelt....

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Bij mijn collega ging de baarmoedermond openstaan en toen hebben ze op haar aandringen een bandje geplaatst. Helaas kwamen de vliezen er dwars doorheen. Als de artsen beter geluisterd hadden en het bandje eerder hadden geplaatst was het waarschijnlijk niet gebeurd. Bij haar eerste kindje gebeurde dit ook al.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ach jeetje...dat is ook verschrikkelijk zeg.... Beide kindjes verloren?
    Pfff dan " valt een miskraam wel mee"

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Gelukkig heeft ze het eerste kindje voldragen, maar het was een zeer moeilijke zwangerschap. Ze heeft ook een zwangerschapspsychose gehad. Het is allemaal heel heftig geweest. Maar ik vind haar echt enorm sterk en dapper.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Verschrikkelijk hoor...
    Een nicht van mijn man heeft maandag haar 2e kindje binnen een jaar begraven. Allebei te vroeg geboren ivm een slechte baarmoeder.
    Haar baarmoeder zal tzt ook verwijderd worden omdat het te zwaar beschadigd is....

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    OMG!!:$
    Wat erg voor ze!

Deel Deze Pagina