Miskraam met lange nasleep........

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Lov23, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje meiden wat een verhalen...
    Ja dat valt dat van ons zeker mee.....pfff moet toch echt te zwaar zijn dit...

2. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoe is jullie dag?
    Ik heb echt een k*tdag. Erg emotioneel vandaag...

Zie op tegen morgen.
    Aan de ene kant omdat het dan weer een bevestiging is van dat wat ik niet wil weten.
    Aan de andere kant omdat ik wel verder wil maar dan dus stappen moet gaan zetten....

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het gaat wel hier....wil eindelijk eens van het bloeden af zijn.....want dat blijft maar zeuren.

Ja mamsie is ook niet leuk voor je.l.....heb je al besloten wat jullie willen gaan doen?

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee laat me morgen eens even informeren ivm mijn vorige ervaring met narcose.

Vervelend Lov, dat je nog steeds bloed. Kun je het ook niet achter je laten he....

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee niet echt........

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier ook een niet al te beste dag gehad. Ik heb tot 4 uur geslapen en schrok wakker uit een nachtmerrie. Vanaf toen alleen maar wakker gelegen. Ik ben nu dood op. Ik zie op tegen morgen. Ik hoop dat de controle echo helemaal goed is en we dit kunnen afsluiten.

MamsieM, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Morgen moet je verder beslissen. De realiteit is dan zo hard. Ik wens je heel veel sterkte. Hoe laat moet je morgen? Ik moet om 11.00. Ik heb gelukkig de hele dag vrij. Mijn directeur heeft voor de hele dag vervanging geregeld.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika ik hoop het ook voor je meid.....als je hcg maar gedaald is....want de echo was bij mij ook altijd goed...
    Krijg je nog bloed geprikt eigenlijk?

8. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik moet om 9.30. Wel fijn, zo vroeg.
    Fijn dat je ook vrij bent Ika! Gaat je man/vriend mee?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd lekker vroeg mamsie......hoef je niet lang te wachten,..

Meiden fijne avond ik ga goede tijden kijken met een warm glaasje choco....

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    MamsieM, wat fijn dat je zo vroeg moet. Dan zit je niet de hele dag te wachten. Mijn vriend gaat gelukkig mee. Die heeft de hele dag vrij.
    Lov, ik weet niet of ze ook bloed gaan prikken. Ik zal er naar vragen!

Ik wens julliee ook een fijne avond!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja Ika als ik je raad mag geven....zeker doen die bloedtest.....kijk naar mij...maar had jij nog een zwschapstest gedaan ? Want als die nu negatief is weet je natuurlijk ook genoeg...

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb vrijdag een test gedaan en die gaf negatief aan. De maandag ervoor die nog licht positief. Ik heb wel goede hoop dat alles in orde is. Maar ja, ik dacht ook zwanger te zijn en dat bleek toch anders. Ik hoop deze keer op een wat meer meelevende en doortastende arts.

13. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoop het ook voor je Ika!
    Wel "fijn" dat je testen negatief waren.

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik duik mijn bedje in meidén.
    Laat jullie morgen wel weten hoe het afgelopen is.
    Ika, sterkte ook morgen!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

sterkte vandaag mamsie!

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben net terug van al mijn artsenbezoeken.

Het was allemaal goed. Mijn baarmoeder was schoon en mijn eierstokken zagen er goed uit. Er was geen cyste te zien. Dat betekent dat dit de vorige keer dus het gele lichaam was wat ze hadden gezien.
    Ik heb deze keer een fijne echoscopiste en gyn. getroffen. Ik voelde me echt mens.

Ook het bloeddruk meten ging goed bij de huisarts. Het is wat aan de hoge kant, maar ik hoef er geen medicatie voor. Het is waarschijnlijk een kwestie van erfelijkheid. In het vervolg mag ik gewoon weer naar de verloskundige, waar ze mijn bloeddruk wat meer in de gaten moeten houden.

Pfffff ik ben zo opgelucht.

MamsieM, ik hoop dat met jou ook alles goed is. Ik moet veel aan je denken.

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    He meiden,

Ika, fijn allemaal zeg! Kun je het een plekje gaan geven!

Hier ook een goede ochtend gehad.
    Eerst VK, kindje was echt al kleiner geworden. zat nu op 7w4d.
    De echo van vorige week en van vandaag mee gekregen. Fijn om te hebben.
    Direct door laten verwijzen naar ziekenhuis. Wilde dit wel graag en konden ook vanochtend al terecht.

Fijne arts ook bij mij. Inwendige echo gemaakt en ook nu duidelijk dat het kindje niet meer leefde.
    Gesproken over de optie's en morgen bellen ze weer.
    Ik neig naar curretage (met ruggeprik en roesje). Kans op verklevingen is 1%. Pillen is de kans 25% dat het niet lukt.

Vind het allemaal zo lastig wat nu wijs is!

18. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Wat fijn dat je zo'n goede ochtend had.

Ik snap dat je in een dilemma zit met wat nu te kiezen.

Ik heb zelf de misoprostol gehad en het is bij mij precies volgens het boekje gegaan. De pijn is te doen en alles blijkt nu schoon.

De gyn. die wij vandaag hadden was ook enthousiast over het gebruik van de tabletten. Zelf neigt zij meer naar de tabletten, omdat bij curretage er toch verklevingen kunnen onstaan. Ze gaf aan dat bij de eerste keer dat vaak niet gebeurt, maar bij een tweede miskraam en een tweede curretage schijnt dat toch wel een risico te worden.

Denk er goed over na. Ik heb een goede ervaring met de misoprostol (2 dagen 's ochtends 800 mg). Het werkte vrij snel en nadat het gedaan was, was de pijn ook helemaal over. De gyn. gaf aan dat je de natuur hiermee een extra zetje kan geven en dat is op zich ook wel een fijn idee.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Heb ook inderdaad het recept hier liggen voor die pillen.
    Zit zo in twijfel.....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn meiden dat jullie zo tevreden zijn....

Mamsie moeilijk hè.......die verkleving....het zal je maar gebeuren na een mk, en die pillen,,..soms lukt t niet en moet je alsnog een curretage. Weet je die keuze is echt zo persoonlijk.....je moet er zelf vooral vrede mee hebben. Wat zegt je man?

Deel Deze Pagina