Miskraam met lange nasleep........

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Lov23, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Die legt de keus bij mij.... Ik snap dat wel maar ja, heb er weinig aan...

Wel trouwens eind vd middag enorm veel slijm met bloed. Daarna nog 2x slijm met bloed. Dus misschien komt het toch nog vanzelf....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja snap ik wel hij weet natuurlijk niet wat je moet doen......maar als je lijf zo bezig is geeft deze het eigenlijk aan dat het vanzelf gaat.....

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik hoop voor je dat het nu gaat loskomen. Ik had 's avonds na de echo ook bruinverlies. Dat was voor het eerst tijdens de gehele zwangerschap. Ik heb toen de dag daarna wel de tabletten genomen op advies van de vk. Ze gaf aan dat dit het proces kon versnellen. Mocht je de pillen nemen dan mag je best wel wat paracetamol. Ik heb verdeeld over de dag 6 x 500 mg genomen. Het was geen pretje, maar achteraf is het me heel erg meegevallen.
    Als je voor curretage kiest, kun je dan snel terecht? Wij moesten minstens 2 weken wachten.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ika kun jij nu weer zwanger zijn als je al je ei had gehad laatst??

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Er is nu medisch gezien geen reden om af te wachten met zwanger worden. Wel raadde men aan om te wachten tot de eerste menstruatie, aangezien de termijn dan makkelijker te bepalen is.
    Maar dat maakt ons niets uit. Dan maar een extra echo. Ik sprak vandaag ook de vk en die zei dat we als we weer zwanger worden we een extra echo krijgen rond 7 weken om te kijken of het goed zit en dan na 2 a 3 weken om de termijn verder te bepalen en natuurlijk te zien of het hartje klopt.
    Als de eerste dag van mijn mk met de tabletten de eerste dag van mijn cyclus is, dan zou ik vanaf nu in mijn vruchtbare fase komen en dus ergens aan het eind van de week mijn ei kunnen verwachten. Ik houd voor de zekerheid mijn temperatuur bij. De vorige keer kon ik heel goed mijn eisprong zien. En ik had daarmee ook in de gaten dat ik zwanger was, want de temperatuur bleef hoog.
    Het schijnt zelfs zo te zijn dat als je een mk hebt gehad je extra vruchtbaar bent. Ik weet niet of dit een broodje aap verhaal is, maar we gaan in elk geval aan de klus ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeggen ze idd dat je extra vruchtbaar bent nu!
    Ik ga idg ovutesten gebruiken als het weer kan...l.

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Haha hier VK ook al gepolst. Zij gaf ook als advies om een ronde af te wachten. Alle hormonen komen dan wat tot rust enzo.
    Nou, ik denk ook niet dat wij wachten hoor!

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Mijn verloskundige deed niet moeilijk over het feit dat we graag meteen weer wilden proberen. Ook de huisarts vond het absoluut geen bezwaar.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Nee hier ook alleen het advies dat het beter zou zijn om...
    Nou ja, eerst dit maar eens achter ons laten en dan zien we wel weer!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja voor hun is het makkelijker.....of het nu beter is....moeilijk. Als ik naar mijn lichaam kijk demk ik dat het vanzelf wel weer gebeurt als mijn lichaam klaar is.ll

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja dat denk ik.
    Ik ga lekker slapen. Truste meiden!

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoe is het bij jullie vandaag meiden?
    Hier echt weer een rotdag. Weet gewoon niet wat ik moet kiezen...
    Pfff wat lastig dit zeg....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gaat wel goed hier.......
    Moeilijk mamsie......wacht gewoon tot je het weet meissie.....niks moet toch?

14. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Lov23, fijn dat je Hcg eindelijk daalt, las er al over in versch topics. Al het gevoel dat je cyclus weer op gang komt?

Mamsie, lastig he, zo'n besluit...
    Zelf heb ik ook voor deze keuze gestaan en mij heeft dit geholpen:
    1. lichaam het zelf laten doen is beste optie
    moet je alleen psychisch aankunnen, ik wachtte al 3 week en was er klaar mee, dus optie 1 verviel voor mij.
    2. medicatie
    je helpt de natuur een handje, beste manier na optie 1, omdat er geen risico's aanzitten, behalve dat je alsnog curettage moet.
    3. curettage
    risico (al isiie heel klein) op verklevingen, ook geenm 100% garantie dat je schoon bent, best heftige ingreep met roesje ed

Ik heb dus gekozen voor optie 2 omdat ik het mezelf niet zou kunnen vergeven als ik toch verklevingen zou krijgen door curettage. Je kunt zo'n curettage zelf niet meer terugdraaien.

Optie 2 was niet leuk, maar wel te doen.
    Ik mocht ook gewoon ibuprofen van de gyn slikken, omdat het vruchtje toch al niet meer leefde.
    Na twee keer twee pilletjes kwam het eruit en bleek ik op de echo schoon.

Nu is alleen mn cyclus door de war, ook heeeeel vervelend, want wil zo graag verder...

Maar goed, als je het kunt opbrengen zou ik voor optie 1 kiezen, anders optie 2.

Jji besluit natuurlijk, maar hoop dat je hier iets aan hebt.
    Sterkte...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey jettos.....jij zit dus even in hetzelfde schuitje nu hè....irritant als je dam niet doorkan
    Ik heb het gevoel dat het nu de goede kant opgaat....zeurderig gevoel is weg en het bloeden minder.....ik hoop het maar want het wordt nu langzaam tijd.

16. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi meiden,

Mamsie, ga op je gevoel af. Ik denk dat het beste is. Ik ben ook op mijn gevoel afgegaan en daar ben ik nog steeds tevreden mee.

Lov, wat fijn dat het zeurderige gevoel in je buik weg is. Beetje bij beetje kun je het afsluiten.

Jettos, wat heftig allemaal. Ik hoop dat er zelf meer rust in je lichaam komt en je gauw je ei mag spotten.

Net thuis van het werk en overal een beetje aan het bijlezen. Hier gaat het wel goed.
    Vriendlief en ik hebben gisteren weer na weet ik hoeveel weken geklust. Het was zo fijn. We hebben nu langzaam het gevoel dat we dit boekje kunnen sluiten na de goede controle echo gisteren.
    Ik zou zelfs denken dat mijn lichaam zich opmaakt voor een eisprong. Allerlei signalen wijzen ernaar, maar mijn lichaam kan me ook voor de gek houden. We zien het wel. Ik blijf mijn temperatuur bijhouden. De vorige keer heb ik er mijn ei mee kunnen vinden :)

Liefs!

17. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vanmiddag toch weer bloedverlies (helderrood) dus besloten tot maandag af te wachten. Wil mijn lichaam de kans geven het zelf te doen!

Jettos, dank voor je reactie. Ik heb een missed abortion, hartje klopt nu al een week of 3 niet meer maar we weten het een week.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk he Ika! Toevallig hier gister ook weer eens intiem geweest na een lange tijd.....

Mamsie ik hoop voor je dat het dan nu ook doorzet en de keuze al voor je gemaakt is lieverd....sterkte.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja ik ook Lov!

Beetje jaloers op jullie, al dat geseks hier :D

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi mamsie........

Deel Deze Pagina