Miskraam met lange nasleep........

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Lov23, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hihi, goede dingen!
    Fijn dat bij jou het einde in zicht lijkt Lov!

Mamsie, hopelijk zet het door voor je...
    Tegenstrijdig hè, om 'blij' te zijn als je lichaam eindelijk het vruchtje afstoot.
    Lijkt mij extra zwaar een MA... Ik kon mij door het lichte bloedverlies al een beetje voorbereiden, alhoewel ik door de verrassende echo's met kloppend hartje, ook wel weer btje hoop kreeg.
    Ik vond het best heftig toen ik vruchtje uiteindelijk verloor, dan is het zo definitief, ook al weet je het verstandelijk al langer...
    Hoe dan ook, sterkte komende tijd!!

Voor de andere meiden, thnx voor jullie lieve reacties en succes met eieren zoeken...! ;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou hier ben ik nu echt echt ongi!
    Krampen en stolsels.....pfff nou als het dan hierna eindelijk goed is hè....

Mijn lichaam heeft echt moeite met alles. Bij anderen lees ik dat ze vaak gelijk weer zwanger waren.....nou ik niet. Maar vindt het wel prime hoor...

Hoe is het met jullie meiden?

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vervelend Lov! Vk had me daar ook voor gewaarschuwd. De 1e ongi kan inderdaad heftiger zijn als normaal!

Hier sinds vandaag wat buikpijn, beetje zeurderig gevoel. Ook wat meer bloedverlies maar nog niet veel.
    Heb echt wel het gevoel dat er iets gebeurd van binnen.

Manlief is weer een paar uurtjes aan het werk. Ik vermaak me prima met zoonlief en het draaien van wasjes.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is echt vreemd....had beste flinke krampen/ weeen. Toen verloor ik veel stolsels en nu gewoon iets meer pijn dan normaal.
    Ach als het dan nu eindelijk eens over is.

Mamsie ik hoop het voor je dat het gebeurt.....klinkt natuurlijk vreselijk maar je snapt me toch wel hè....

Je bent er nu ook aan toe dat het gaatbgebeuren lijkt mij...

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi meiden,

MamsieM, ik hoop dat het nu snel doorzet. Het zal nog wel even moeilijk zijn, maar het is dan ook weer een keerpunt zodat je wat vooruit kan blikken.

Lov, de gyn. en de vk zeiden ook allebei dat je eerste ongi behoorlijk hevig kan zijn.

Jettos, ik kan me goed voorstellen dat je het heftig vond. Dat had ik ook. Mijn vriend was op dat moment bij me en we hebben flink gehuild samen. Aan een kant zo wrang aan de andere kant wel fijn dat we elkaar hadden op dat moment.

Ik ben sinds de ma weer begonnen met temperaturen. De hele week was mijn temp. onder de 37. Eergisteren schoot ie ineens omlaag en bleef tot en met gisteren laag. Vanochtend dook het weer ineens omhoog (dag 16 na de mk). Ik ben benieuwd of die morgen weer hoger is en misschien wel blijft. Dat zou kunnen betekenen dat ik gisteren mijn ei had (was toen ik zwanger werd ook op dag 15). En anders is mijn cyclus misschien nog wel heel grillig en moet het zich nog wat langer reguleren. We hebben wel geklust gisteren. Pffff ik word er een beetje zenuwachtig van. Aan de andere kant vind ik het wel fijn als ik zo een beetje inzicht in mijn lichaam krijg. Woensdag had ik zelfs wat leek op vruchtbaar slijm. Mijn vriend is sinds we de goede controle echo hebben gehad veel meer bezig met het zwanger worden. Dat was hij voordat ik zwanger was niet zo. Nu vraagt hij elke keer wat mijn temp. 's ochtends was :D Ik vind het wel fijn, want we praten er goed over en het helpt ons ook met het verdriet.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn he, een partner die meeleeft en betrokken is. Hier gelukkig ook. Fijn om het samen te kunnen ondergaan!

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Zeker MamsieM, ik moet er niet aan denken dat hierdoor je relatie stukloopt. Je wordt er gelukkig samen sterker van.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn Ika dat hij zo meeleeft......ja ze hebben dan toch meer respect voor je na zo'n gebeurtenis.....
    Lief hè!
    Mamsie hoe is het meid?

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Zet nog niet door helaas. Het blijft wat rommelen.....

Hoe is het met jullie?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar dat rommelen is wel weer positief.....voor zover dat je dat kan zegge in zo'n situatie....

11. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het kan idd nog duren. Dat zei de gyn ook al. Maar je hebt geen pijn?

Hier vanavond een dipje. Aan een kant ben ik alweer bezig met het zwanger worden aan de andere kant overvalt me ook weer het verdriet. Morgen zou ik 12 weken zijn geweest :(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kijk naar mij....na de eerste bloeding duurde het ook even voordat ik echt iets verloor.....

Ja Ika weet je.....bij mij duurt hèt allemaal erg lang maar hierdoor kan ik het op mijn gemak een plekje geven. Zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik nu zwanger zou zijn........

13. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik denk dat we ook zo snel willen, omdat we bij het stoppen met de pil al snel zwanger waren. Ik denk dat bij een volgende zwangerschap ik nog onzekerder ben. Niets is zeker. Maar wil er ook weer met volle teugen van genieten. Alleen vertellen we het dan aan bijna niemand. Ik wil het alleen mijn ouders vertellen mocht het weer raak zijn.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toen ik net bezig was met de mk wilde ik ook gelijk weer zwanger zijn.....maar ik denk ook omdat het allemaal zo gek is geweest ik daarom de rust wel even kan gebruiken.....

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Dat kan ik me voorstellen. Het is ook een enorme achtbaan voor je geweest met veel onzekerheid.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je erop terugkijkt.....pffff....

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Je hebt wel een nieuwe banner aangemaakt! :)

18. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Pfff, mamsie, je moet wel geduld hebben zeg... Trek je het allemaal nog een btje?

Ika, fijn van je eitje, goed geklust?

Ik heb dus juist veel minder heftige 'menstruatie', heb ook mijn twijfels of het wel als menstruatie gerekend mag worden.

Gelukkig is mn partner wel heel lief en begrijpend, samen sterker!

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ik kom weer in de twijfelfase merk ik.
    Nog langer wachten of toch pillen/curretage....
    Lastig hoor!

Eerst maar eens even genieten van mijn weekend, gezellig met m'n 2 mannen!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja want hierna willen we gewoon beginnen;) beschouw het ook echt als een ongi en dan heb ik dus zoals de gyn dat vertelde...eerst een ongi afgewacht;)

Mamsie moeilijk meid.....misschien gevn de pillen juist dat laatste zetje ?

Deel Deze Pagina