Bloedverlies dag 25 na curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Happyjoy, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hi allemaal,
    Op 25 juli ben ik gecurreteerd na een verdenking van een mola zwangerschap. Godzijdank bleek na onderzoek dat het toch om een gecompliceerde miskraam ging en geen mola. Heel misplaatst, maar ergens natuurlijk 'blij' dat het een 'gewone' miskraam betreft. 1 week na curretage was mijn hcg nog 580. Afgelopen maandag hebben ze mijn hcg weer geprikt (3 weken na curretage) en deze bleek 10 te zijn. Vanmorgen had ik direct na het klussen ineens roze bloedverlies dat nu in de loop van de dag wat meer bruin is geworden. Het is niet veel, maar genoeg om me af te vragen wat dit is. Een beginnende menstruatie op dag 25 lijkt me vrij onwaarschijnlijk toch? Mijn cyclus is normaliter 28 dagen, en aangezien ik een dikke 2 weken geleden nog een hcg had van 580 zou ik het vreemd vinden als ik nu al mijn menstruatie kan verwachten. Wie o wie heeft dit ook gehad? En wat zou het volgens jullie wellicht kunnen zijn?

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Het bloeden is gisteravond al gestopt.. het was dus echt maar een klein beetje. Wat zou het kunnen zijn? Niemand ervaring mee?

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Helemaal niemand die een soortgelijke ervaring heeft gehad?

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Happyjoy ik denk dat het of de start van je menstruatie is of een tussenbloeding omdat je lijf nog herstellende is na miskraam.

Bij mijn eerste miskraam met 8 weken (opgewekt met medicatie) heb ik na acht dagen een test gedaan. Knalpositief. Elke week een keer getest en uiteindelijk op dag 29 pas negatief. Ik heb op heel veel dagen beetjes bloedverlies gehad die maand. Vanaf dag 25 wat meer tot het uiteindelijk op dag 29 doorbrak.

Na mn tweede miskraam met 9 weken verliep het ongeveer hetzelfde maar toen ging ik al na 3 weken menstrueren.

De cylus daarna was weer normaal behalve dat ik na beide miskramen de vier cyclussen daarna last had van lichte bloedingen tussendoor. Dan zie je toch dat je lijf behoorlijk van de rel is na on gebeurtenis.

Sterkte meis!

5. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ja stom is dat hé, positief testen terwijl er niks meer zit. Ik had vorige week maandag nog een hcg van 10, dus bijna weg. Ik schrok voornamelijk van het bloeden omdat het precies na het klussen was. Tis echt bij een paar spotjes gebleven en heb ook nog niet echt t gevoel dat ik ongesteld ga worden. We wachten t maar weer af.... zo stom, die onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent.
    Heftig dat je al zoveel miskramen hebt moeten doorstaan:( het is vaak toch oneerlijk hé...

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Het kan ook zijn dat er tijdens de seks een bloedvaatje is geraakt of dat je baarmoedermond nog wat gevoelig is.

Ja zo'n positieve test met een lege baarmoeder is erg confronterend. Maar we geven niet op!

Ik zou je 'spotting' even noteren in een app ofzo, dan zie je er later vanzelf (waarschijnlijk) een patroon in. Of niet natuurlijk. De meeste vrouwen worden 6-8 weken na miskraam weer ongesteld. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Zeker oneerlijk, maar we houden hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt!

Deel Deze Pagina