Miskraam met ruim 4 weken maar blijf positief testen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zuri, 12 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Erg lief van je, dank je wel. Het is méga spannend en na 7 jaar en een bbz en een vroege miskraam is er ook weinig vertrouwen. We gaan het zien. Hoop voor jou op een voorspoedig herstel en vooral dat je snel zwanger bent van een gezond kindje!

Zuri vindt dit leuk.
  2. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    O nee wat vervelend meid :(
    Veel sterkte en ik hoop met je mee dat het niet in een eileider zit!

3. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik heb dit in juni/juli ook meegemaakt. Was een ZOL, uiteindelijk heeft mijn lichaam het zelf opgelost. Mijn HCG liep op maar op de echo was niks te vinden. Ik moest om de dag bloedprikken en 2 keer per week een echo. Ze wilden mij een methotrexaat spuit geven maar ik voelde me hier niet goed bij. Uiteindelijk nam mijn waardes na 2 weken af en heeft mijn lichaam het zelf opgeruimd. Ik moest ter controle nog wel om de dag bloedprikken tot de HCG waarde op 0 stond.

Zuri vindt dit leuk.
  4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Dat protocol voor prikken is best heftig he. Ik moest ook eigenlijk om de dag maar na overleg mocht ik gelukkig om de week omdat de stijging zo minimaal is. Laatste keer was het nog maar 12 dus nu 2w ertussen ben er blij mee want poe. Heb wel echt een hele rare "cyclus" nu dus hopelijk snel door naar volgende ronde. Gelukkig voor jou en mij alles met een sisser afgelopen he

5. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ja dat was een hele heftige periode maar ook wel weer prettig dat het zo streng werd opgevolgd omdat je dan zeker bent dat het 'schoon' is. Mijn menstruatie daarna was ook voor 1 maand gek, veel tussentijdse bloedingen. Maar daarna 1x goed ongesteld en gestart met IVF en zie resultaat hieronder .

Ik ga voor je duimen dat alles snel normaal is en dat er een plakkertje komt!

Zuri vindt dit leuk.
  6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Nog even een laatste update hier voor degene die het lezen en de afronding willen. Op 5 nov nog laten prikken en hcg was 2. Dus gelukkig met een sisser afgelopen en niks ernstigs. Ik had een hele korte cyclus van 18d en heb toen ik 'ongi' werd 2 dagen heel hevig gevloeid.

7. Zuul

Zuul Fanatiek lid

19 aug 2020
    2.835
    3.591
    113
    Vrouw
    Fijn dat het redelijk rustig is afgelopen. Op naar een nieuwe ronde! Succes!

Zuri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina