Lege vruchtzak, na een week wel iets te zien?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Fran1985, 14 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fran1985

Fran1985 Lid

13 jun 2016
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Op 1e paasdag ben ik met spoed geopereerd aan mijn 2e bbz. Herstel is prima verlopen op 22 april is mijn menstruatie weer begonnen. Een dag hiervoor was ik bij de gyn voor nacontrole en zij verwachtte de menstruatie met 1-2 weken.

Eind van deze maand zou ik gaan parachute springen met mijn zus en het is dat iemand als grap zei doe een test voor de zekerheid, zo gezegd zo gedaan en zelfs een paar dagen voor NOD, en tot mijn grote verbazing ineens een 2e streep....

Met 4 wk 3 dgn 1e echo gehad om locatie te bepalen, helaas was er niks te zien HCG geprikt deze was 426 dus netjes voor het termijn

5 wk 3 dgn weer echo, duidelijk een zwangerschap in de baarmoeder maar verder nog niet veel te zien

6 wk 3 dgn weer echo, vruchtzak was gegroeid alleen geen vruchtje te zien, echoscopiste begon gelijk over pillen of curretage...
    Compleet verdoofd naar huis en een nieuwe afspraak een week later

7 wk 3 dgn (gister) weer een echo, wederom niets te zien wel dat de vruchtzak gegroeid is. Hierna even kort besproken hoe en wat aangegeven dat ik zoiezo een curretage wil dat ik een zoontje thuis heb lopen en die dit allemaal niet mee hoeft te krijgen.

Ze bekeek de foto's nog eens en begon ineens erg te twijfelen omdat ze toch wel wat zag.... Het was 2,7 mm groot wat eigenlijk veels te klein is voor aantal weken maar ze kon het niet negeren en nu heb ik weer een afspraak voor volgende week maandag voor een nieuwe echo en dan moet er een knoop doorgehakt worden.

Feit is dat ze vorige week echt niks zag en nu ineens wel!

Nu ben ik natuurlijk al weken op internet aan het zoeken en doen en gelezen over een dia pauze, komt er kort op neer dat de innesteling een paar dagen op zich heeft laten wachten.

Ook bedacht ik me dat ik misschien wel een veel latere eisprong zou kunnen hebben gehad omdat het toch zo de eerste menstruatie is na de operatie......

Wie van jullie heeft zoiets meegemaakt of klinkt het bekend? Ik wordt er helemaal gek van!

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi. Ik had ook een lege vruchtzak maar bij mij was er echt Niks te zien. Ook niet na 8 weken. Het kan zijn dat de innesteling en de rest later is geweest. Maar als het vruchtje nu eigenlijk al te klein is zou ik niet te veel verwachten. Weet precies hoe rot het is heb zelf afgelopen vrijdag curettage gehad. Misschien is het bij jou anders. Kan. Maar wil je geen valse hoop geven en doe dat jezelf ook niet aan alsjeblieft.
    Lees anders eens mijn topic. Heet: mijn verhaal. Daar heb ik alles opgeschreven wat mij is overkomen. Misschien haal je er wat steun uit.

3. Fran1985

Fran1985 Lid

13 jun 2016
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oh nee ik heb ook absoluut geen hoop. Het was voor mij gister eigenlijk al de bevestiging afspraak om het zeker te stellen en alles in werking te gaan zetten

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Klinkt niet goed meid. Je had met de echo op 6.3 al eenkloppend hartje verwacht. Je termijn ksn wel iets schelen maar geen week gezien je positieve test. Hou rekening met t ergste.
    Deze weken zijn vreselijk. Heb bij 3 vd 4 midkramen onder angst gezeten..

5. Fran1985

Fran1985 Lid

13 jun 2016
    5
    0
    1
    NULL
    NULL

Daar ga ik ook vanuit.... Eigenlijk leef ik niet in angst omdat ik voor mezelf al besloten heb dat het niet goed zit. Ik ben eigenlijk meer boos, boos om het feit dat mn lichaam weer faalt, boos dat het weer mis gaat.

6. StayWithMe

23 mei 2016
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een keer een week terug gezet en de uitkomst zit op de bank!

Deel Deze Pagina