Hallo meiden, Al een paar dagen test ik licht positief maar vandaag was de test toch echt overduidelijk. We zijn dus behoorlijk in de wolken alleen is de roze wolk een beetje een grijze wolk geworden. Eerder heb ik miskramen gehad en deze kwamen niet zelf op gang, daar ben ik toen mee geholpen door de gynaecoloog. Nu is het dus zo, dat ik sinds vandaag wat bloedverlies heb. Het is absoluut niet te vergelijken met een menstruatie, meer de allerlaatste dag van een menstruatie. Normaal heb ik een hele heftige menstruatie, vooral de eerste 4 dagen. Veel bloedverlies en flinke krampen, van dit beide is nu dus totaal geen sprake. Nu dus erge onzekerheid en ik hoop dat iemand me een beetje op weg kan/wil helpen? Heel erg bedankt alvast.
Het kan oud bloed zijn he, dus probeer rustig te blijven hoe moeilijk dat ook is. Stel het zet door en je hebt ook stolsels en krampen is het vaak wel mis..maar is daar uberhaupt sprake van? Hoeveel DPO zit je eigenlijk? Want ik had je testen wel gezien op de andere stuk van het forum...
M'n test vandaag die ik later op de dag heb gedaan gaf een echte 'zwanger' ... Hoeveel ik precies zit is een beetje moeilijk om te zeggen. Mijn zoontje krijgt nog steeds borstvoeding en heb net een aantal menstruatie's gehad, 1 cyclus van 34 dagen, de anderen 33 dagen. Vandaag zit ik op dag 37. Er is geen sprake van stolsels of heftige krampen. Wel zit er af en toe wat 'rood-bloed' bij het oude bloed. Ik begrijp dat ik rustig moet blijven,maar is wel erg lastig.
Hoi Vilnder, Mij is altijd verteld dat als je geen kramp hebt je geen zorgen hoeft te maken. Ik heb zelf in de 6 de week van mijn zwangerschap een hele erge bloeding gehad. Ik dacht echt dat ik ongesteld geworden was. Ze hebben niet kunnen achter halen waar het vandaan kwam! Het is mogelijk dat je last heb van een innesteling bloeding hebt. xxxx