Miskraam/Missed Abortion met 7w3d, gaat dat zó snel?

Discussie in 'Miskraam' gestart door lamaris, 21 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    Hoe is t verder verlopen nephtys?
    Hoever was/ben je?
    je gevoel van niet meer zwanger zijn herken ik goed. Daarbin had ik vanaf moment 1 ook een vervelend onderbuik gevoel, het gevoel dat t mis zou gaan.. mijn vriend zei steeds weer geniet er nou van het komt echt goed. Achteraf blijkt mijn gevoel toch ergens goed te zijn geweest!

hoe gaat t nu met jou?

wens je sterkte!

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ben ik weer :)
    hier vrijdag/zaterdag gestopt met bloeden, heel soms een klein beetje bruin. Komende week alvast wat ovulatietesten doen om te kijken waar we staan. Hoop dat mn 28daagse cyclus gewoon weer terug komt.

hier morgen weer aant werk. Ik moet zeggen dat ik geen moment heb gedacht dat t mis was :( daardoor was de klap ook hard. Ik weet dat ik volgende keer minder gerust ga zijn.
    gisteren wel moeilijk gehad, hadden sinterklaas met mn familie en als t goed was gegaan hadden we t dan verteld dus baalde wel :(. Maja met volle moed door he.
    gaan jullie ook meteen weer verder met proberen?

3. Faith2015

Faith2015 Actief lid

10 nov 2014
    101
    0
    0
    He Denanja,

wij gaan t meteen weer proberen hoor.. ik heb nu wel besloten om alles op te schrijven om t zo niet in de doofpot te stoppen en een plek te geven.
    Ik denk dat mijn lichaam alweer aardig hersteld is.. ben benieuwd over 2 weken of ik t bij t juiste eind heb (denk namelijk alweer mn eisprong gevoeld te hebben).. op advies van de vk willen we wel eerst ongesteld worden.. maar besloten niets te gebruiken... als t zo is moet t zo zijn!
    Wij gaan dit weekend een weekend weg.. ook met dubbele gevoelens.. mn schoonouders zitten erg te vissen want ze voelen en zien dat er wat is/speelt..
    echtercdit verwachten ze echt niet en dat willen zo houden totdat we het weer kunnen vertellen op de manier die we bedacht hadden...

succes weer met werken, ik hoop dat je hier weer wat positieve energie uithaalt!
    Verder moet je gewoon doen waar je/jullie je goed bij voelen.. je hebt tenslotte een wens en die wil je in vervulling laten gaan.. het liefst zo snel mogelijk!

4. lamaris

lamaris Niet meer actief

@Leuk: jij ook al, hoe gaat het nu?
    @nephtys: hoe is het nu met je, heeft het doorgezet? Ik hoop het niet!!
    @denanja: jammer he. Wij vieren vanmiddag Sinterklaas. Ik heb mijn lijstje aan moeten passen. Ik vroeg nl. eerst een draagdoek. Dat doet wel pijn.
    @ Faith2015: waarom wil je de mk eigenlijk niet delen met de schoonouders? Ik heb juist heel veel steun aan ze gehad en ook van mijn ouders en vrienden en kennissen.

Hier is mijn cyclus denk ik weer in volle gang. Had di en wo veel vruchtbaar slijm en denk dat ik een eisprong heb gehad. We hebben het geprobeerd maar ik verwacht daar weinig van. Na 3 jaar proberen en 5 mislukte IUI's denk ik niet dat wij natuurlijk zwanger kunnen worden. Dat maakt het helaas nog zwaarder. Want ik moet gewoon wachten. Wachten tot ik weer een IVF kan doen. Helaas heeft mijn kliniek een feestdagenstop, waardoor ik nog een maand moet wachteh.
    Het worden lange weken...

Deel Deze Pagina