Even van me af schrijven..

Discussion in 'Miskraam' started by Iris6weken, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden..

Ik word er ondertussen een beetje moedeloos van..
    8 dagen terug begon ik opeens te bloeden.. En waar ik bang voor was is waarheid geworden.. Miskraam nummer 3 is een feit..
    Opzich kon ik er wel beter mee omgaan dan met m'n vorige ma met 12 weken.. Vooral omdat ik nu nog geen echo's etc had gehad.. En dat deze zwangerschap niet verder kwam dan 4 weken, zelf was ik al 6 weken..
    Alleen nu 8 dagen verder is het bloedverlies nog niet opgehouden.. Afgelopen donderdag echo gehad.. Er zat nog het 1 en ander.. De vk zei bel maandag maar even voor het verloop van het bloed verlies..
    Nou dat is dus het zelfde gebleven.. Dus morgen een echo bij de gynaecoloog.. De vk zei wel hou er rekening mee dat er toch een curettage moet plaats vinden.. Maar wacht eerst de echo af..
    Ik wil helemaal geen curettage meer.. Niet dat ik het de vorige 2 keer naar heb ervaren.. Maar het betekend wel weer een langer herstel.. Weer een week bloed verlies.. Ik baal er zo ontzettend van dat m'n lichaam het weer niet zelf afmaakt! En ik hou al helemaal niet van naalden etc..
    Ik hoop gewoon dat echo morgen mee gaat vallen en dat het vanzelf nog wel komt.. Ook al heb ik daar een hard hoofd in.. M'n baarmoeder houdt het te goed vast.. En waarom? Dat mag Joost weten..
    Nou dit is er even uit!
    Wie heeft dat ook elke keer dat de miskraam wel uit eindelijk op gang komt? Maar dan alsnog gecuretteerd moet worden??

2. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Ik heb geen antwoord voor je, maar ik wil je graag veel sterkte wensen!

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL

4. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

Aug 2, 2013
    796
    0
    16
    Female
    Belgiƫ
    Ik hoop dat je echo morgen meevalt. Het is al niet gemakkelijk en dan krijg je nog zo'n nieuws te horen, bah!
    Veel sterkte meid.

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Nou eindelijk eens positief nieuws!! Echo was goed! Miskraam is bijna op z'n eind! Er was een mooi lijntje te zien en gelukkig niet allemaal ander frutseltjes! Bloed wezen prikken en morgen de uitslag om te kijken of m'n hcg al goed gezakt is!!
    Gelijk die stress van me af! Nu hopen dat het bloeden snel stopt en dan gaan we er weer met goede moed tegenaan!

6. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Wat fijn na al die narigheid! En wat goed dat je er zo positief in zit! Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger van een plakkertje!

Share This Page