Afgelopen woensdag had ik mijn 2e echo met 12 weken zwangerschap, de 1e echo met 8 weken was goed maar woensdag zagen de gyn en verloskundige geen hartje meer kloppen, met bijna 10 weken is het hartje gestopt. Kan iemand mij helpen met wat mij ongeveer te wachten staat, het is natuurlijk niet bij iedereen hetzelfde. Ik ben heel erg bang voor wat gaat komen. Als de miskraam voor dinsdag niet spontaan is begonnen dan krijg is dinsdag van de gyn 4 pillen maar moet eerlijk zeggen dat alles woensdag langs me heen is gegaan en verder echt niet meer weet wat de gyn en verloskundige zeiden. Ik denk dat ik ook niet durf te kijken als het eruit is gekomen, met 10 weken heeft het toch ook al vingertjes en teentjes? Bedankt voor jullie antwoorden. groetjes Bianca
ischa, vooreerst wil ik je heel veel sterkte wensen bij dit grote verlies gezien het vruchtje bij mij al enkele weken gestorven was en ik niets van bloedverlies had, heb ik beslist om voor een curretage te gaan, voor de operatie kreeg ik ook dergelijke zetpillen om MK op gang te brengen (moet je vaginaal inbrengen) maar gaf geen resultaat dus is operatie doorgegaan. Denk inderdaad dat je al vingertjes enz zal kunnen onderscheiden, voor zover ik weet zit het vaak in een soort vliesje heel veel sterkte liefs flyke
Het bloedverlies is net begonnen dus ik zal het snel mee gaan maken. Je weet dat het gaat gebeuren maar nu komt het wel erg dichtbij.............
Ischa meis toch,wat ontzettend vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen meis! Veel liefs en een knuffel voor jou! -x-
Ischa, wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte meid. ik leef met je mee. Mijn miskraam kwam bij 9,5 week, gewoon thuis. De week ervoor was alles nog prima op de echo. Toen het eruit kwam, durfde ik eerst niet te kijken. Maar later toch gedaan, anders zou ik spijt krijgen. Maar omdat het diezelfde dag of de dag ervoor pas gestopt was met leven (volgens de vk, die kwam ook nog even langs), zag het er nog heel goed uit. Helemaal gaaf en nog intact. Het was echt een klein minimensje. In een vliesje, dat wel, maar je kon het toch best goed zien. Heel gek, met oogjes nog aan de zijkant en armpjes en beentjes. Ik heb geen teentjes of vingertjes kunnen zien (het lag nog in de pot...). We hebben er geen spijt van dat we het gezien hebben, het blijft toch je eerste kindje. Waarom vraag je de vk niet om advies? Denk er goed over na Sterkte meid, ik leef met je mee!
Ondanks mijn verdriet maakte mijn nichtje van 5 jaar gisteren een opmerking tegen mijn moeder waar ik toch wel om moest lachen. Oma zei ze Bianca krijgt geen baby meer want de baby is dood, maar volgend jaar krijgt ze wel een nieuwe baby. Niemand weet waar ze dit vandaan heeft gehaald en ik moest er toch wel een beetje om lachen. De miskraam is nu echt aan het doorzetten, heb aardig wat krampen en bloedverlies. Dat dit maar snel achter de rug is.