miskraam na 10 weken ? Hoevaak

Discussie in 'Miskraam' gestart door anastasia, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

miskraam bij

1. < 10weken

2. 11 weken

3. 12 weken

4. 13 weken

5. 14 weken

6. 15 weken

7. 16 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ok mila,ik za het wel verkeerd begrepen hebben dan. :(

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Nou lovewinnie kan me voorstellen dat dat heel onverwachts was! zeker als je met 9wk nog een goede echo hebt gehad.
    Gelukkig is daarna wel alles goed gegaan, maar kan me wel zo voorstellen dat je dan minder onbevangen bent en angstiger dat he tniet goed gaat.

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Het komt tegenwoordig minder voor omdat je nu wat eerder een echo krijgt. Ik heb met 12w een echo gehad en toen bleek het dus mis. Als ik eerder een echo had gehad, dan was ik w.s. met 9w al gecureteerd.
    Voorheen kreeg je dus met 11-12 weken pas een echo terwijl je hem nu vaak al rond 8w krijgt.

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik heb in mijn eerste zwangerschap een echo met 11 weken gehad alles goed druk kindje spartelt en mooi het hartje klopt met 13 weken is mijn kindje geboren zoals ik het noem heb de hele nacht weeen gehad en mijn vliezen zijn gebroken. vk was hier bij en heeft het kindje daarna opgevangen gemeten en was ook precies de termijn dus met de bevalling overleden waarschijnlijk.

mijn tweede zwangerschap heb ik met 8 en halve week een echo gehad omdat ik extra controle kreeg alles goed met 11 weken weer echo daar was het kindje al niet meer inleven met 9 weken en nog wat dagen gestopt met leven.

ben nu weer zwangeren heb al twee mooie goede echo's gehad dus alles kan lijkt wel maar we zijn er nog lang niet.

liefs miriam

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje miriam wat verdrietig zeg! Vooral de geboorte van het eerste kindje lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken!

Ik wens je nu een heel voorspoedige zwangerschap toe!

6. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je wel zelfde geldt voor jou he liefs miriam

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik zie dat we even "ver" zijn trouwens !

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ja dat zag ik ook grappig he maar ik geloof er in dat het goed komt hoor
    liefs miriam

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mijn eerste echo was met 12 weken, de vruchtjes waren niet ouder dan 8/9 weken. Dat is inderdaad wel schrikken. Het kan lang blijven zitten en nog totaal geen tekenen geven van MK. Het was voor mij ook mijn eerste zwangerschap.

@Miriam,
    Sterkte met je zenuwen nu. Het klopt wat je zegt, alles KAN gebeuren, hou je er alleen aan vast dat de kans dat het GOED gaat vele malen groter is.

@Anastasia
    Probeer je er ook niet te veel zorgen om te maken. Er nu van genieten is veel belangrijker dan zorgen om wat kan.
    Dat heb ik zeker geleerd van deze zwangerschap. Ook al is het nog zo verdrietig afgelopen, het heeft ook veel moois gebracht.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje anna wat een verdrietig verhaal.

Wij genieten zeker, het is toch heel bijzonder allemaal in je buik.
    Onzekerheid heeft iedere zwangere wel denk ik, en hoe verder ik kom hoe makkelijker het voor mij lijkt te gaan. De onzekerheid kan ik nu een plekje geven .

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    dank je wel anna

ik hou helaas die onzekerheid nog tot ik 14 weken ben eerder kan ik niet ontspannen ik hoop dan ook zo dat de tijd vlieg heb nu twee keer mee gemaakt dat je denkt ach het gaat n iet meer mis en dan toch dus nee ikben nog wel een beetje bang maar geeft niet tussendoor geniet ik wel.

liefs miriam

12. Cynthia1977

29 mei 2007
    16
    0
    0
    Rotterdam
    Hi,
    De eerste keer ging ik bij 11 weken bloeden en toen was het al met 7 weken gestopt met leven. De tweede keer is het misgegaan rond de 14 weken.
    Het valt mij ook wel op dat je steeds vaker hoort dat het na de 3 maanden mis gaat maar mij viel het op omdat ik erop ging letten en er veel verhalen over heb gelezen

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi anastasia,
    dat was zeker schrikken.
    gelukkig was ik na 5 rondens alweer zwanger van Belle
    dat was zeker eng maar het voelde zo anders
    heb echt zitten janken van geluk toen alles goed bleek met de echo
    gr van chantal

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wij kwamen er moet 15 wk achter dat het hartje met 13 wk gestopt was.
    Met 11 wk nog een perfecte echo gehad.
    Totaal onverwacht dus.

Gyn zei dat na de 14e wk de kans echt verminderd op een mk

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Ellen, Ja dat heb ik ook vaker gehoord dat het bij 14 weken eigenlijk de kriticsche grens ligt en niet bij 12 weken zoals wij altijd geneigd zijn te denken.!

Wel vreselijk voor je dat het kindje van jou bij 13wk gestopt was met leven!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dank je :) Het was ook k*t.

Dat komt omdat we denken dat een maand uit 4 wk bestaat maar dat is natuurlijk niet zo!

17. Niet meer actief

als zij dat wil vragen dat mag ze dat gewoon, waar bemoei jij je mee :(: :rolleyes:

18. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ze bedoelt alleen maar dat je hiermee nergens zekerheid over kan krijgen,wat bewijzen statistieken nu?
    Op elke week zijn er wel vrouwen die een miskraam hebben gekregen.
    Je kunt niet garanderen dat als je eenmaal aan X aantal weken komt je je geen zorgen meer hoeft te maken.
    Het enige wat je moet doen en kan doen is positief blijven en jezelf niet gek maken met veronderstelligen.
    Geniet van je zwangerschap en als het mis moet gaan dan kon je het toch niet voorkomen.

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    laten we het maar op hormonen houden

20. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik kwam er in week 10 achter maar het was gestopt met 7 weken. Ik had dus een missed abortion en ben de week erna gecurreteerd.

Deel Deze Pagina