miskraam na 10 weken ? Hoevaak

Discussie in 'Miskraam' gestart door anastasia, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

miskraam bij

1. < 10weken

2. 11 weken

3. 12 weken

4. 13 weken

5. 14 weken

6. 15 weken

7. 16 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    klopt het zijn maar cijfertjes, moeten we dan alle polls op dit forum maar sluiten ?

Het is gewoon een vraag, mijn vraag. Mijn nieuwsgierigheid. waarom moet men dat zo nodig in twijfel trekken? Als je het er niet mee eens bent dan reageer je toch gewoon niet.!

Pffff

Ik weet ook wel dat iedere zwangerschap anders is, en dat het altijd mis kan gaan, maar nogmaals mijn vraag is alleen maar omdat ik duidelijkheid wil hoe vaak het nu echt voorkomt !
    Op het forum gaat het met enige regelmaat over late miskramen, ik zou dus wel eens willen weten hoe of wat.

maar als deze discussie niet gevoerd kan worden zonder dat het steeds in twijfel wordt getrokken, dan moet er misschien maar een slotje op.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Vooralsnog laat de poll zien dat er alleen miskramen in het eerste trimester hebben plaatsgevonden ( tot 13wk) met 1 uitzondering bij 15 weken...

Ben toch wel erg benieuwd naar de rest van de meiden.

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Met 12 weken en 2 dagen kwamen ze woensdag erachter bij de gyn dat het hartje met bijna 10 weken gestopt is. Ik had wel een mooie echo met 8 weken.
    Ik wacht nu nog op een spontane miskraam anders word ik dinsdag geholpen.

Bianca

Deel Deze Pagina