Miskraam na 12 weken zwangerschap

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sanne84, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hallo,
    Gister hebben wij slecht nieuws te horen gekregen. Het hartje van ons kindje is gestopt met kloppen na een zwangerschap van 12 weken en 1 dag.
    Ik zou graag met anderen in contact willen komen om dit te verwerken.
    Het kwam eigenlijk zo plotseling maar toch ook weer niet. Bleef namelijk enige tijd onzeker.
    Vanmiddag naar de gynecaloog om door te spreken hoe we het gaan verwijderen. Ben er zo enorm verdrietig van. Kan er ook niet van slapen.

2. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Wat ontzettend erg voor jullie. Na 12 weken is de kans zo klein dat t nog misgaat. Heel veel sterkte! Bij mij ging t mis na een zwangerschap van net 6 weken, en daar had ik t al erg zwaar mee. Dus na 12 weken is echt heel erg. Nogmaals heel veel sterkte!

3. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk

Ik heb wel ervaring met miskramen maar njet in zo laat stadium

Ik wil je wel heel veel sterkte wensen

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Geen ervaring, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Wat vreselijk voor jullie :(
    Liep jullie kleintje achter in groei? Omdat je al enige tijd onzeker was?

Veel succes vanmiddag en nogmaals heel veel sterkte!

5. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Vreselijk meid,dan ben je zo ver is er :(nog geen zekerheid.K wens je veel sterkte met dit verlies,zit zelf nu ook te wachten tot alles eruit komt,weet hoe jij je voelt.xxx kittycat69

6. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    *een dikke knuffel* en heel veel sterkte gewenst met de verwerking!

Heb een aantal jaren terug een (vroegere) mk gehad, wat een impact heeft dat gehad (en soms nog).

7. Iris balk

Iris balk Actief lid

12 apr 2014
    159
    1
    0
    Heel veel sterkte.
    Bij mij is het ook nog mis gegaan na de 12 weken.dan denk je eindelijk dafe te zitten...

Het word een zware week voor je. laat je goed informeren!

" Digi knuffel "

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Geen ervaring maar wil je wel heel veel sterkte wensen!

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Jeetje, met 12 weken nog :(. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Ik heb 3 miskramen gehad, maar 'gelukkig' allemaal tussen de 5 en 8 weken. Ook zwaar natuurlijk maar met 12 weken lijkt het mij nog weer moeilijker.

10. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dank julie wel voor jullie reacties. Het is zo onwerkelijk. Ik snap het gewoon niet. Waarom...?
    Zondag vroeg in de avond moet ik een pilletje nemen zodat mijn baarmoedermond week wordt. Dinsadg moeten we ons om 8.00u melden bij de gynecaeloog en daar worden medicijnen ingebracht. Dan is her afwachten totdat het loskomt. Mocht het nsa 36 uur er nog niet uit zijn dan wordt ik alsnog gecuretteerd. Voor nu kon dat niet omdat het kindje te groot en ver ingenesteld is. Anders maken ze heel mijn baarmoeder kapot. En dat kan en eventuele zwangerschap in de weg staan. Maar mocht het na die 36 uur er niet uit zijn, dan moet het alsnog en wordt het een flinke ingreep.
    Poeh, het is even zwaar. Ik wil jullie ook allemaal veel sterkte wensen. Dikke knuffel vanuit hier.

11. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste Sanne: allereerst heel veel sterkte!!

Ik heb ervaring met twee vroege en een iets latere miskraam (12,5 week). De latere miskraam heeft er wel harder ingehakt dan de vroege omdat we er ditmaal eigenlijk al vanuit gingen dat het goed zat. We hadden met ruim negen weken namelijk een mooi hartje zien kloppen en de groei lag zelfs een dag voor op schema.

Bij mij begon het met wat licht bloedverlies. Ik heb toen vrij snel een echo gekregen (ook gezien mijn geschiedenis) die bevestigde dat het hartje gestopt was. Ik mocht juist geen medicatie meer gebruiken omdat ik al te ver was, maar een curretage was wel nog mogelijk. Deze hadden we ingepland, maar een dag ervoor kwam het vanzelf op gang. Het was best wel heftig qua pijn en bloedverlies en ook het vruchtje zag er al echt uit als een mini kindje, maar toch voelde het voor mij wel fijn dat het op deze manier gegaan is.

Hopelijk is het allemaal snel achter de rug. Persoonlijk vond ik het afwachten het moeilijkst.

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

So,dat is heel laat. Ik ook met 12 weken maar nu moet ik er wel bij zeggen dat ons kindje een groeiachterstand had. Met 9,5 ben ik al een keer teruggezet naar 8,5. Ik heb cytotec van onderen moeten inbrengen en ook een pilletje via de mond. Moest in het ziekenhuis blijven maar dat wilde ik niet, veel spijt van gehad. Ik wens je heel veel sterkte met de verwerking. En ik zou naar je kindje kijken zodat je afscheid kunt nemen, dat heb ik zelf niet gedaan en heb heel veel spijt. Gelukkig heb ik de echo's nog waar een heel mooi kindje op staat met armpjes en beentjes en alles eraan.:(

13. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hey Sanne,
    Ook van hieruit wil ik je heel veel sterkte wensen. Ik zit momenteel ook in het verwerkingsproces van een vroege MK. Als je nood hebt aan een babbel mag je me altijd pb'tje sturen. Ik merk dat ik er ook heel hard nood aan heb om mensen in hetzelfde schuitje te spreken.

Veel sterkte!

14. Ishax

Ishax Lid

3 okt 2014
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een miskraam van 10 weken, afgelope maandag had ik bloed verlies en een stolsel verloren tergrote van een munt, volgende dag met een spoed echo bleek dat mn babys hartje niet meer klopte... ik heb er verschrikkelijk mee gezeten en zit er nog mee met slapenloze nachte vooral ik heb daarvoor kalmerings pilletjes gekregen het was mijn 1e zwangerschap, woensdag word het verwijdert (ben zwanger geraakt met gonal f) in verband met pcos

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dat is ook verschrikkelijk Ishax. Bij mij wordt het morgen verwijderd. Zie er enorm tegenop. Veel sterkte iig.
    Kat80, je mag mij wel een pbtje doen. Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen.

16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Heel veel sterkte voor morgen!

17. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Knuffel!

18. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Sanne vandaag! Ik vind het zo ontzettend heftig voor jullie.
    Denk aan jullie!

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dank jullie wel voor jullie berichtjes. Het kindje is gister om 18.20u "geboren". Het was een hele heftige periode en het wachten maakte het nog erger. Ik kreeg om 9.00u de eerste pillen ingebracht en om 13.00u de 2e dosis. Om 16.15 begon het bloedverlies. Na inwendig onderzoek bleek het hoofdje al geboren te zijn. Om 18.15u voelde ik een rare plop bij de baarmoeder en na 5 min is het kindje dus ter wereld gekomen. 15 minuten daarna is ook het mini moederkoekje gekomen. Alles is verder goed gegaan maar het was heel heftig en emotioneel. Ik leef momenteel echt in een roes. Voor mij staat de wereld echt even stil maar iedereen en alles gaat gewoon door.
    We hebben het kindje gister ook nog gezien. Heel emotioneel om te zien. Het was gewoon al een compleet kindje met armpjes, beentjes, ribben en een ruggengraatje. Ben er nog zo verdrietig van 😢

20. miloulove

miloulove Lid

8 mei 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte! Neem je tijd om dit alles te verwerken. Ben zelf vorig jaar April ons kindje verloren op 16 weken, het is een enorme rollercoaster..

Deel Deze Pagina