5 weken na miskraam nog steeds een positieve zwangerschapstest

Discussie in 'Miskraam' gestart door teatskeeee1, 26 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    Hallo,
    Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad was toen 7,5 wk zwanger, gelukkig ging de miskraam helemaal natuurlijk.
    Nou was mijn vraag hoelang het duurt voordat mijn hcg uit mijn lichaam is, want test nu nog steeds positief?
    Iemand hier ervaring mee?

Groetjes

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik had ook zo lang na mijn miskraam een positieve test. Uit mijn hoofd tot zes weken erna. Ik was 7+5 toen bij mij een Missed abortion werd vastgesteld en have week later is het toen opgewekt. Het kan wel tot acht weken duren voordat het hcg uit je lijf is. Ik heb ook lang geen ovulatietesten kunnen gebruiken omdat die miet betrouwbaar waren. Succes met wachten.

3. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    Ooh oke, het kan dus nog even duren ik heb nu nog steeds een heel vel streepje, ik kan idd ook niet een ovulatie test gebruiken want die testen ook positief.
    Baal ervan dat mijn lichaam hier zo lang over doet wil zo graag gewoon verder!

Ik zie dat je nu wel weer zwanger ben, gefeliciteerd!
    Ik hoop voor jou dat nu alles wel goed mag gaan.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hier wel eens tot 10 weken erna.Als je het niet vertrouwd,gewoon even bellen.Is er wel gekeken of alles weg is?

5. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    Okej, jaa afgelopen vrijdag controle gehad en alles was schoon.

6. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Gek dat je dan nog positief test als je schoon bent.
    Je menstruatie al gehad? Anders zou ik een extra controle laten doen. Kan je ook niet zwanger zijn van een nieuw vruchtje?

7. teatskeeee1

27 dec 2015
    8
    0
    0
    Nee nog steeds geen menstruatie gehad, en helaas ben ik ook nog niet zwanger.
    Had afgelopen vrijdag inwendige echo en daar was niks op te zien, ook niet qof er nieuwe eitjes klaarstonden.. zaterdag getest en die was positief, dus daar ga ik niet vanuit.
    Ik ga volgende week weer testen en als het dan nog steeds positief is ga ik de dokter weer bellen.

Deel Deze Pagina