Ik kan wel dagen huilen van verdriet. Ik ben er helemaal kapot van miskraam nummer 3 is begonnen. Wat is er toch mis met mij..wordt ik ook nog moeder of is mijn lichaam een mislukkeling..
jeetje wat zwaar! wat zegt de verloskundige/gyn hiervan ? een vriendin van mij is na dr vierde miskraam doorverwezen ..
Och meid wat moet dit vreselijk voor je zijn Wat zegt je gyn hier van? Ga je starten met onderzoeken? Ik hoop wel voor je dat dit "gewoon domme pech" is. Is er een verband tussen de drie miskramen? Stopt het steeds rond dezelfde week? Heel veel sterkte meid!
Vrouwen...he getver wat is dat moeilijk! Zo veel miskramen in zo n korte tijd...je zal er wel helemaal kapot van zijn wat lijkt me dat zwaar. Dat je wel zwanger wordt maar het niet blijft... Laat het goed onderzoeken, misschien kan het goed verholpen worden waardoor je wel zwanger blijft. Dit is wel erg veel zo hoor...veel sterkte!
Ik herken je verhaal. Ik heb sinds april dit jaar ook 3 miskramen gehad. En het is echt verschrikkelijk om mee te maken. Heb je ze alle 3 rond dezelfde periode gehad? Ik heb ze elke keer in een vroeg stadium zie ook mn onderschrift. Wij krijgen een oproep voor een afspraak bij de gynaecoloog. Ik wens jou voor nu in elk geval heel veel sterkte met dit verlies en doe vooral rustig aan!
Heel veel sterkte! Maar verlies niet de hoop. Ik heb ook 3miskramen in 6 maanden gehad! En kijk mijn banner!
Ik heb dit jaar ook in 6 maanden 3 keer een zs verloren. Nu weer pril zwanger en ben best bang. Wij zijn de onderzoeken gestart en vooralsnog Is er niets uit gekomen. We wachten nu nog op de uitslag van het chromosomenonderzoek, maar wij en de gyn verwachten dat daar ook niets geks uitkomt aangezien we al 2 dochters hebben. Heel veel sterkte! Hopelijk wordt 2017 jullie jaar.
Wat verdrietig vrouwvan!!! Helaas weten veel vrouwen hier op het forum hoe het voelt... Misschien dat je daar wat steun uit kunt halen.. Sterkte!😘
Is ook erg moeilijk!! Je verliest het vertrouwen in je eigen lichaam.... En het is volgens mij nog moeilijker als je nog geen kinderen hebt. Geef je verdriet de ruimte, dat is heel belangrijk heb ik gemerkt. Veel liefs en sterkte!!
Ik heb al een zoontje maar geloof me het is nog steeds ontzettend moeilijk omdat het al wel een keer gelukt is en er nu schijnbaar iets mis is waardoor het niet lukt. Het verdriet blijft net zo groot.