miskraam na 7 weken!

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door ellensunshine, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellensunshine

18 mrt 2008
    37
    0
    0
    Hallo,

gister is het misgegaan met mijn zwangerschap na 7 weken. Wat is dit ontzettend verdrietig. Mijn vriend en ik waren net in Laos op vakantie toen we de zwangerschap ontdekten. Wel gewenst, maar niet op dit moment al verwacht! We waren er zo blij mee. We zijn naar Thailand gegaan om daar de rest van onze vakantie door te brengen. De hygiene en medische voorzieningen zijn daar veel beter en we wilden zo min mogelijk risico lopen.
    Al zo veel dingen uit gedacht; hoe we het iedereen zouden vertellen, de babykamer noem maar op. En toen kreeg ik bloedverlies, een beetje bruin. Kon vanalles zijn werd me gezegd en dat las ik ook terug. Dus ik hield hoop. Maar een beetje bloedverlies werd steeds meer. Maar ik had geen buikpijn, dus ik hield hoop. Totdat ik buikpijn kreeg en heel veel bloedverlies. Toen kon ik niet meer hopen en wist ik; dit is niet goed. Gister is het vruchtje uit mij gegaan. We wisten allebei zeker dat het een meisje zou zijn, dus we hebben haar Loa genoemd. Naar het land waar we haar bestaan ontdekten. We hebben haar terug gegeven aan de zee, aan de natuur in Thailand en mijn vriend heeft hier mooie foto's van gemaakt. Dat doet me zoveel goed. We hebben echt afscheid van haar kunnen nemen.
    Voel me zo leeg en verdrietig. Ik wilde dit zo ontzettend graag al zo lang en nu was het zover en was het ook zo weer voorbij. Het maakt me ook boos. Ik hoop nu dat ik weer snel zwanger kan zijn.

Sterkte voor iedereen die eenzelfde door maakt. Zulke dingen moeten eigenlijk gewoon niet gebeuren!

Liefs Ellen

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    wat erg zeg :(
    heel veel sterkte!

3. Niet meer actief

Heel veel sterkte met het verlies van Loa*
    Heel mooi dat jullie mooi afscheid hebben
    kunnen nemen en dat je hier een fijne
    herinnering aan hebt.

Dikke Knuffel Naatje

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Heel veel sterkte meid. En wat hebben jullie mooi afscheid genomen van Loa. Ik hoop dat jullie droom snel uit mag komen!

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie Loa*.
    Ik hoop dat jullie kinderwens weer snel opnieuw in vervulling mag gaan.

Deel Deze Pagina