Vanmiddag ben ik onder het douchen n heel klein beetje rood bloed verloren. Hoopte dat t was omdat ik me gesneden had met scheren maar eigenlijk wist ik wel beter. En inderdaad bleek bij de echo vanmiddag dat t kindje niet verder gegroeit was en dat t hartje ook niet meer klopt. Het zakje was ook al niet meer mooi rond, dus nu is het afwachten. Dinsdag moet ik op controle om te kijken of alles goed gaat. Heb al bloed af laten nemen voor t geval dat niet zo is.
Och, meis toch!!!! Wat erg voor jullie...! Ik kan me voorstellen dat je echt onwijs verdrietig bent. Wilma, ik geef je een dikke steunende knuffel en ik wil je een hart onder de riem steken. Heel veel sterkte meis. Liefs, Anouk.
He Wilma, dat is slecht nieuws... Wat vreselijk jammer dat het zo gaat. Ik wens je veel sterkte de komende tijd. liefs, Wietske
dankjewel iedereen. Waarschijnlijk was die eerste keer bloedverlies al t teken dat t mis was Ben n beetje bang over hoe die miskraam nu gaat gebeuren...
Wat een verdrietig nieuws........ Heel veel sterkte hiermee en hopelijk vind je hier steun bij alle meiden! Groetjes, Anakin.
oh wat vreselijk . Ik wens veel sterkte en ik zou er niet zo bang voor zijn want ik heb ook een miskraam gehad die natuurlijk afkwam .Op lichaamlijk gebied viel het best mee een paar krampen maar geestelijk was het veel zwaarder dus neem je tijd hiervoor . Liefs caroline
Had n vermoede die smorgens al eigenlijk bevestigt werd toen ik weer bloed verloor. Toen we naar de echo gingen had ik al t idee dat ik te horen zou krijgen dat t babietje overleden was. Dus heb al n beetje afscheid genomen en totaal geen hoop meer. Dat helpt al wel. Zit nu met af en toe krampjes maar er gebeurt niet echt veel. Alleen is mn afscheiding nu doorzichtig oranje... Hoelang duurde het voor t bij jou opgang kwam? Dankjewel voor de steun meiden!
Heel erg veel sterkte de komende tijd Wilma.... Wat een onwijs vervelend nieuws... Bij mij zette het na 1 week lichtbloedverlies door, ik ging toen 1 dag hevig bloeden en toen nam het weer af. 2 weken totaal, maar weinig pijn gehad. Maar dan weet je dat het even kan duren allemaal.....(soms kan het bloedverlies zelfs even stoppen). Wees lief voor jezelf en nogmaals heel veel sterkte!!