nou wil alleen maar kwijt dat ik dit om te kotsen vind en ook de dames die het verdedigen op zich begrijp ik ts maar zoveel kan er in die paar maanden niet veranderen bah
Nou Mevrouw, ik weet niet wie jij daar mee bedoelt, ik verdedig haar niet, ik heb gezegd dat ik tegen abortus ben maar dat ik vind dat we ook allemaal onze meningen voor ons kunnen houden tenzij erom gevraagd is en dat deze jongedame een vraag heeft (die ze misschien beter aan de vk had kunnen stellen maar aan de 88 berichtjes van haar te zien is ze vrij nieuw hier).
gelukkig is het een forum waar ieder zijn of haar mening mag geven of ts erom vraagt of niet dit had ze kunnen verwachten
ok dames laat het maar.. ik begrijp heel goed jullie frustratie maar ik had toen echt geen ander keuze en omdat ik zoveel spijt ervan heb en nu alles terug de goede kant is aan het opgaan wil ik terug een babytje als ik jullie zo hoor mag ik geen kinderen meer krijgen omdat ik ooit een abortus heb gedaan. je kan altijd je kindje bijhouden maar wat voor een leven gaat het dan hebben ?? ik ben er zeker van dat jullie allemaal goede ouders zullen zijn maar op die moment kon ik dat niet zijn. geloof mij dat was het moeilijkste wat ik ooit heb moetten doen ! en voel me er heel slecht over.. ik kan ook de klok niet terug draaien spijtig genoeg
Een mening geven, prima.. Zeggen dat je een keuze van iemand om te kotsen vind is gewoon onbeschoft..
Stukje informatie: Risico's van een abortus Je was bijna 14 weken, dus je kindje heb je in je buik in stukken laten snijden?
Ik dacht dat na een abortus de kansen op zwanger worden minder werden, maar zwanger blijven weet ik niet... Ik word wel misselijk van dat veroordelen hier! Kom zeg, ze vraagt advies en geen mening!
het was een zuigcurretage. ben daarstraks bij mijn gyn geweest en die heeft er niets over gezegd dat het invloed kan hebben. hij zei dat men miskraam brutte pech is hij heeft ook men baarmoeder onderzocht op eventuele afwijkingen en alles was perfect. ook men eierstokken waren perfect in orde. nog eens sorry dat ik dit topic geplaatst heb wouw echt niemand kwetsen ofzo zeker niet ! jullie mogen zeker jullie mening geven het komt soms hard aan maar ik begrijp jullie wel
@babyengel, djeeeeessss (gaat op haar handen zitten om het netjes te houden in tegenstelling tot wat jij doet)
Lieve moonlight, ik heb 3 keer een curretage gehad en ook nog 8 gezonde kindjes gekregen en verwacht nu mijn 9e, ik denk dus gewoon bad luck, het zit vast nog wel goed helemaal na wat je gyn zei.
dat een mening gegeven wordt prima, maar dit kan naar mijn inziens ook op een respectvolle manier! iedereen op dit forum heeft een verhaal, en het is lastig om met alle emoties rekening te houden al zouden we dat graag willen. mijn advies is verwerk wat er allemaal gebeurd is.
Dames, dit topic lijkt een andere kant op te gaan. En om te voorkomen dat dit verder gaat doen we dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl