Hoe snel verdwenen de kwaaltjes?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Anouk, 31 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Hallo dames,

Ik vroeg mij af hoe snel jullie klachten zijn verdwenen na een miskraam.

Ik zou afgelopen weekend 5 weken zwanger zijn en helaas is het donderdag misgegaan. Kreeg ineens hevige buikkrampen en direct daarna bruin bloedverlies. Dit ging snel over op rood verlies met bloedstolsels wat zaterdagmiddag zo goed als over was. Sindsdien alleen nog wat licht bruin verlies bij het afvegen.

Sinds vanochtend last van liespijn (rondom de lies) en ook zijn mijn borsten nog steeds/weer gevoelig en moet ik vaak plassen… maar dat kan ook door alle thee komen haha.

Ik had de gynaecoloog gebeld om de miskraam te noteren in mijn dossier en zij gaf aan dat de liespijn los staat van een miskraam.

Ik wilde sowieso tussendoor nog even een testje doen om te kijken of die al helemaal wit zou zijn in verband met de hoop op een nieuwe zwangerschap.

Hoelang heeft het bij jullie geduurd? Het is natuurlijk zonde om al te vroeg een testje te doen.
    Volgende week donderdag heb ik een echo bij de verloskundige om te kijken of de baarmoeder leeg en schoon is.

2. Pln

Pln Fanatiek lid

9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi Anouk, sterkte met je verlies!

Ik heb 2,5 week geleden een curettage gehad omdat het vruchtje na 3 weken wachten nog niet vanzelf is gekomen. 1 week na mijn curettage had ik nog bloedverlies en een knallende test, en 2 weken later toen het bloedverlies gestopt was een lichtpositieve test. Min gynaecoloog zei dat het de aantal weken dat je zwanger was ook gerekend mag worden als het afbouwen van het hcg. Jij was 5 weken zwanger - 2 weken voor de bevruchting dus ik zou als ik jou was 3 weken na de miskraam pas een test doen. ik kreeg de curettage bij 9 weken - 2 weken dus kan het voor mij nu nog 4,5 week duren gezien ik er al 2.5 week op heb zitten. De kwaaltjes namen bij mij 3 dagen voor mijn curettage pas wat af (ik heb het dan over moeheid, pijn aan borsten/tepels, last van mijn darmen, en misselijkheid) echter heb ik nu 2.5 week na de curettage nog steeds last van de buitjes in mijn gezicht, borst en rug die ik sinds mijn zwangerschap kreeg, en is mijn stoelgang ook pas sinds 1 week na curettage weer helemaal op gang. Het kan dus allemaal best wel even duren helaas..
    Heel veel sterkte!

3. Cassie21

Cassie21 Actief lid

1 okt 2016
    263
    55
    28

Hai anouk,
    Veel sterkte toegewenst.

Toevallig heb ik op de zelfde dag als jij een miskraam gehad bij 11 weken. Bij mij is sinds gisteren de test negatief...
    Kwaaltjes had ik sowieso bijna niet, maar terugkijkend had ik vanaf het moment dat het vruchtje stopte met groeien(ongeveer 9 wkn), geen gespannen borsten meer en moest ook minder plassen.

4. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh bah wat naar. :( Heel veel sterkte in deze verdrietige periode.
    Bloeden is inmiddels gestopt en had maandagavond al een negatieve test.
    Bizar hoe snel het alweer afneemt he.

Cassie21 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina