Miskraam na ivf poging

Discussie in 'Miskraam' gestart door Herma, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Hallo dames, uit de eerste echo bleek dat ik een miskraam zou krijgen. Het hartje was gestopt met 6 weken en niet gegroeit. Ik kon kiezen voor spontaan afwachten, opwekken of curretage. Ik heb gekozen voor eerst n weekje afwachten of het vanzelf gaat. Omdat ik via ivf zwanger was de 1e keer meteen gelukt vraag ik mij af of andere dames/meiden ook zo onzeker waren dat het nu nooit meer lukt. Het was tenslotte puur geluk dat het de 1e keer meteen aansloeg. Thanx

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn buurvrouw wel. Ook zij was via IVF de 1e keer meteen zwanger. Helaas ook uitgedraaid op een miskraam.
    Na de miskraam werdt ze bij de 2e IVF poging weer zwanger! En nu al bijna uitgerekend! Snap je zorge wel, maar probeer je er niet te druk om te maken. (al is dat natuurlijk makkelijk gezegd)

Ik wens je veel succes en zal voor je duimen.

xxx Suzie

3. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Dank je Suzie.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi Herma,
    Kan me herinneren dat je mij een keer een PB hebt gestuurd... Ging over endometriose.
    Nu lees ik dat je een miskraam hebt. :( Bah, vreselijk voor je. :( Wil je heel veel sterkte toewensen! Heb vorig jaar juli ook een miskraam gehad.
    Liefs!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi Herma,
    Wat ontzettend zuur... heel veel sterkte!
    Wij waren ook gelijk de 1e ICSI zwanger, en bij de 2e echo (8 weken) bleek het vruchtzakje leeg te zijn. Volgende week woensdag word ik gecuretteerd.
    In het ziekenhuis gaven ze aan dat het - ondanks dat het nu allemaal heel klote is - een lichtpuntje is dat ik wel zo makkelijk zwanger was geraakt van de 1e poging, dat vergrootte volgens hun de kans van slagen bij een volgende poging aanzienlijk. Hoop dat dat voor jou zeker gaat gelden en de volgende poging weer lukt en wel een blijvertje is!

Deel Deze Pagina