hoelang bloedde na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door kleintje88, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik vroeg me af hoelang jullie bleven bloeden na een curretage?

Ze hebben tegen mij gezegd dat ik namelijk rekening moet houden met zo'n week en soms zelfs meer met bloedverlies...
    nu ben ik vandaag geholpen om 9.30 en ik heb daar op de operatiekamer al veel bloedverlies gehad want ben ook langer weggebleven dan normaal. Daarna heb ik ook nog wel wat bloedverlies gehad en thuis ook nog een heel klein beetje maar nu is het ineens gestopt?
    Ik vind het niet erg hoor maar ik vraag me af hoelang het bij jullie duurde?

overigens ga ik er vanuit dat het strax of morgen misschien gewoon weer op gang gaat komen en pas bij 3 dagen geen bloedverlies zal ik er vanuit gaan dat het helemaal over is....

2. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hoi!!

Ten eerste veel sterkte!
    Ik heb een curretage gehad op 2 april ( had een MA op 27 maart) .Heb erg weinig gevloeid maar wel zo'n 10 dagen lang, dus niet echt veel bloed maar vnl bruinverlies.. Vandaag voor het eerst een echt negatieve test.. Gelukkig! ( dus na bijna 3 weken).
    Groetjes Jellie

3. Trees

Trees Niet meer actief

Het kan ontzettend wisselend zijn als ik de verhalen soms lees. Na mijn eerste curretage vloeide ik 20 dagen en na mijn tweede curretage 22 dagen. Tijdens de laatste keer ben ik gecurreteerd ivm extreem bloedverlies, 1,5 liter in een half uur verloren, maar dat zei dus niks over het latere bloedverlies. Het leek bij het begin ook even te stoppen en toen begon het weer. Overigens lees ik hier ook weleens meiden die hoogstens twee dagen vloeien en dan is het klaar.

Nog veel sterkte met je verlies!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi Ik heb vorige maand een curretage gehad en heb helemaal geen bloedverlies gehad , een klein beetje roze slijmverlies en dat was het .......................
    Maar net als weat Trees zegt zijn de ervaringen zo verschillend ...

sterkte ermee

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Bij mij is de curettage nu twee weken gelden, en ik verlies nog steeds wat bloed af en toe. Het is maar heel weinig, maar het is er wel. Nu moet ik wel zeggen dat het bij mij eigenlijk pas na 1 week begon. De eerste week was het echt verwaarloosbaar. Zoals ik het begrijp is dit voor iedereen anders.
    Succes en sterkte!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor jullie reacties meiden!
    Ik dacht het zal vandaag wel weer op gang komen maar nee niks... Tja alleen bij het afvegen een heel klein beetje gisterenavond en vanochtend maar ook dat is nu over...
    Nou ja we wachten maar af of het nog op gang gaat komen of niet...

Jullie ook allemaal nog veel sterkte!

7. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo

k heb 8april een miskraam gehad
    en ik heb ruim 9dagen ook gevloeit tot 17 april
    en toen wat bruinverlies gehad 2dagen en nu is het gelukkig helemaal voorbij
    ik heb zelf ook nog even lactacyd vaginale douche gebruikt
    op aanraden van de gynaecoloog
    trouwens ik vond het zelf ook wat prettiger en voelde me direckt schoon ;)

liefs Maria

Deel Deze Pagina