Miskraam na keizersnede

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nijntje, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje

Nijntje Actief lid

8 nov 2008
    180
    0
    0
    Hallo allemaal,

Helaas is mijn zwangerschap gister een miskraam geworden.
    en natuurlijk ga je allemaal oorzaken bedenken. Ik vroeg mij af of eerdere keizersnede een oorzaak kan zijn voor mijn miskraam omdat ik toch littekenweefsel in mijn baarmoeder heb. Graag jullie ervaringen van een volgende zwangerschap na een keizersnede.

groetjes Nijntje

2. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Nijntje,

Ik heb helaas geen antwoord voor je.
    Wil je wel een hele dikke knuffel vanaf hier geven en alle sterkte wensen om dit langzaamaan een plaatsje te kunnen gaan geven!!!
    Neem je tijd en ik hoop dat je hier nog een antwoord kunt krijgen.

Liefs Claire!!!!

3. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hey meis.. :(

Sorry, ook ik heb hier geen ervaring mee maar ik wou je wel even heel veel sterkte toewensen.. Neem alle tijd die je nodig hebt om dit verlies een plekje te kunnen geven.

Heel veel liefs xxx

(PS; Misschien is het beter om dit aan je gynaecoloog/verloskundige/dokter te vragen? Die hebben immers medisch er voor geleerd..)

4. muisje1

muisje1 Lid

9 mrt 2007
    96
    0
    0
    Eerst een mk gehad en daarna heb ik in dec. 2006 een keizersnede gehad en daarna 2 miskramen en 1 zwangerschapsafbreking met 21 wk vanwege een afwijking.
    Ik denk niet dat het wat te maken heeft met het littekenweefsel in je baarmoeder dat je een miskraam hebt gehad. Gewoon dikke pech hebben (zoals ik met 3 miskramen en 1 afbreking met 12wk)
    9 van de 10 x kunnen ze geen reden vinden voor een miskraam of herhaalde miskramen.

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi meid,

Ik heb bij de eerste een keizersnede gehad. Daarna een aantal jaren verder in 2009 1 MA en 1 MK, maar dat heeft niets met de eerdere keizersnede te maken gehad. Ik ben een maand geleden bevallen.. op de natuurlijke wijze!

liefs,
    mamaT

6. Nijntje

Nijntje Actief lid

8 nov 2008
    180
    0
    0
    dank jullie wel voor de reacties. heb het ook even aan de verloskundige gevraagd en kreeg als antwoord dat de kans heel klein is dat het door de keizersnede komt.
    Ik denk dat ik gewoon allemaal dingen aan het bedenken was waarom het gebeurde:(

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey Nijntje,

Ik ben van mijn eerste zoontje ook bevallen met een ks en nu was ik eindelijk na lange tijd weer zwanger maar werd ook een ma bij 8 weken. Ik vroeg me dat eerst ook af maar eigenlijk kan het ook niet want het vruchtje is wel gaan groeien en het hartje is pas later gestopt.
    Hoe gaat het nu met je?
    Veel sterkte!!

Deel Deze Pagina