Hoi meiden, Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, maar veel plezier levert het niet op... Vorige maand voor de 4de keer een miskraam gekregen (2x gecurretterd en 2x natuurlijk afgekomen). Na de 2de miskraam is er chromosomen onderzoek gedaan en dit was goed. Nu na vorige maand bij een andere gyneacoloog terecht gekomen en deze laat nu uitgebreid bloedonderzoek doen (op allerlei hormomen, schildklier, stolling etc.). Vorige week bloed laten prikken (11 buisjes!) en 21 september krijg ik daar de uitslag van. Vandaag ben ik weer eens overtijd dus vanochtend maar weer een testje gedaan, zie hieronder het resultaat. Maar mijn temperatuur is weer gedaald, dus ik kan er helemaal niet blij om zijn. Vorige maand ging het precies hetzelfde; positieve test, temperatuur omlaag en ongesteld geworden. Zwanger worden is helemaal niet leuk meer...
Ach meis toch Ik weet precies hoe je je voelt, heb exact hetzelfde! vorige maand en die ervoor, positieve test, temp omlaag en ongi. Maar ik weet dat het ook goed kan gaan! ik heb een prachtige knul van 20maanden. Voor hem ook een vmk en MA gehad (7 & 9 Weken), helaas nu dus ook alweer en MA(9weken) en de vmk tel ik niet meer, anders word ik gek. Bij mij is uit meerdere onderzoeken niks gekomen, alleen na de laatste MA in maart weer mijn schildklier laten bekijken en die was ok volgens de HA maar de ene waarde was net binnen de grens en de andere erbuiten. Dus toch aan de medicatie, nu nog zwanger worden...en dan blijven... Hopelijk heb je snel een beebje die wel blijft plakken! gewoon stug dooroefenen, maar je hebt helemaal gelijk, zwanger worden is helemaal niet leuk (als het niet goed gaat). Die onbezorgde blije weken van mijn eerste zwangerschap, met mooie hartslag echo zal ik nooit vergeten, maar wat viel ik hard van mijn rose wolk toen er na 9,5 week ineens veel bloed was. Voor mijn zelfbescherming ben ik een stuk harder en afwachtender geworden, jammer Heel veel sterkte en een dikke knuffel, liefs Miek
Ik wil niet vervelend doen, maar bij mijn heeft het hcg drie maanden (!) na mijn miskraam nog in mijn bloed gezeten. Zwangerschapstesten zouden dan dus ook positief blijven als ik die gedaan had. Dit heb ik niet gedaan. Ze hebben mijn hcg ongeveer twee keer per week getest in het ziekenhuis met bloed prikken. Dit dus twee maanden lang. Je kan dus na een miskraam echt nog heel lang een positieve test houden zonder dan je opnieuw zwanger bent. Ik had pas na drie maanden een negatieve test. (Miskraam gehad half mei en half augustus was mijn hcg waarde pas 3!)
Bedankt voor jullie reacties, lief! @ Poema, ik ben me daar zeker van bewust. Alleen heb ik na de vorige miskraam nog een paar keer getest en deze waren uiteindelijk helemaal wit. Dus het is echt weer van een nieuwe bevruchting. Ben inmiddels een pro in testen Ik baal er weer zo van he, wanneer gaat het nou een keer goed... Ik denk dat ik nu maar afwacht tot ik de bloeduitslagen heb, heb effe geen zin meer om ermee bezig te zijn.