Jeetje meid wat een verhaal. Horror gewoon! Ik heb vorige week een miskraam gehad. Ik was toen bijna 9 weken zwanger, maar kindje is na iets meer dan 6 weken gestopt met groeien. Ik heb de hele zwangerschap gevloeid en 4 echo's gehad! Op de laatste klopte het hartje ook. Zo opgelucht en blij! Na een week nog een controle echo en toen klopte het hartje niet meer. lamgeslagen waren we... Afgelopen maandag heb ik nog een echo gehad om te kijken of het al losgekomen was maar alles zat er nog. Heb toen pillen meegekregen om de miskraam op te wekken. Dat was uiteindelijk niet nodig. Eerst kreeg ik buikpijn. Toen werd de kramp wee achtig. En toen vrij heftig met het gevoel dat ik naar de wc moest. Daar heb ik toen het vruchtje verloren. Het was ongeveer wel zoals jij het beschrijft, denk ik. Het voelde een beetje als een kipfiletje. (wat een afschuwelijk vergelijking trouwens, maar kan even niets anders verzinnen) Daarna leek het alsof iemand een kraante had opengezet, ik vloeide enorm! Maar.... dit was mijn derde zwangerschap. Bij de andere zwangerschappen heb ik ook bloedverlies gehad. Ook meerdere echo's maar hartje bleef kloppen. Daarvan lopen er nu 2 gezonde kinderen rond. Ik hoop echt echt écht dat ja vandaag nog gezien wordt. Die onzekerheid is killing!!