Miskraam na kloppend hartje maar achterblijvende groei

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mamayo, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Wat een verdrietig verhaal.. ik weet hoe je je voelt... hier heb ik hetzelfde meegemaakt.. een achterstand in groei die ik niet kon verklaren, een kloppend hartje en dan toch fout gaan. Daarna ook lang gewacht op de miskraam, dat is een vreselijk moment in je leven, het wachten, het nergens naar toe willen gaan, de onzekerheid. Toen ik een curretage aangaf moest ik een week wachten ivm vakantie. Achteraf is het vanzelf gekomen twee dagen voor curretage. Maar jee wat een verdriet is het.. en het gaat niet zomaar weg vrees ik. Momenteel wacht ik nog steeds op mijn eerste menstruatie en ik heb er geen goed gevoel over.. dus binnenkort terug naar de gyn.. Ik hoop dat de curreatge goed is gegaan en je mag me altijd pb-en.. sterkte de komende tijd

2. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Bedankt allemaal! Ingreep is achter de rug en is goed meegevallen. Ook de narcose, waar ik in het verleden nog wel eens erg beroerd uitkwam en waar ik huiverig voor was, is goed gegaan. Nu kunnen we de afgelopen periode gaan afsluiten en weer vooruit kijken, hopelijk met snel een goede zwangerschap tot gevolg:)

3. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Gelukkig!!!! 😘

Deel Deze Pagina