Miskraam na positieve echo?

Discussion in 'Miskraam' started by Nadia77, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Ik heb alweer een paar weken geleden een inwendige echo gehad, waarbij er duidelijke hartactie te zien was. Sinds een paar dagen heb ik last van licht bloedverlies (alleen te zien bij het afvegen na het plassen) en zo nu en dan buikpijn (nou kan het net maagpijn zijn doordat ik toevallig wat meer groente en fruit eet, ik vind het moeilijk om in te schatten waar het precies vandaan komt).

Ergens heb ik gelezen dat de kans op een miskraam na een positieve echo klein is, maar ja, mijn embryootje is natuurlijk ook nog erg klein en ik ben zo bang dat het alsnog fout kan gaan. Maandag heb ik een controle afspraak met de gyn. staan en heb besloten tot dan te wachten, maar ik merk dat ik me in de tussentijd wel zorgen maak... iemand die dit herkent?

groetjes
    Nadia

2. Hey wil je ni ontmoedigen,bij mij begon het ook met beetje roze verlies bij afvegen,ging steeds meer gaan bloeden,heel de week had ik positieve echos en t hartje klopte!
    toch heb ik een mk gehad,hoop dat het bij jou goed blijft gaan!

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Het kan een vaatje zijn die gesprongen is. Dan verlies je bloed maar is het niet heel erg. Je zou dan wel complete rust moeten houden als dat het is. Misschien toch maar handig om je gyn te bellen. Anders ben je je alleen maar zorgen aan het maken. Je kan beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig hoor. Heel veel sterkte meis en ik hoop dat alles goed blijft gaan

4. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Gyn gebeld, die was met vakantie en maandag pas terug. Assistente adviseert om gewoon geduld te hebben (makkelijk gezegd!).

Een vaatje is het denk ik niet, heb er een naar gevoel over... maar het helpt niet...

Hoe lang duurt het bloeden voordat de miskraam plaats vindt?

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Dat is verschillend. Weet je wat het is meis. Toen er bij mij een bloeding was. Begon op de maandag had ik het gevoel dat het helemaal fout was. Op de vrijdag kreeg ik mijn echo en er was hartactie te zien. Als je gyn niet kan bel dan gewoon het ziekenhuis naar een andere gyn en leg het uit. Ook dat je last heb van buikkrampen. Ze laten je heus wel komen hier in iedergeval wel. Je bent al over de 8 weken. Gewoon bellen en erop staan dat je een echo wilt. Want als het wel een vaatje is dan weet je dat je complete rust moet houden en je dus ook niet mag werken en alles. Heel veel sterkte meis en gewoon even bellen oke.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Het kan beide kanten op, sommige vrouwen hebben bloedverlies en dan gaat het mis, maar andere vrouwen hebben bloedverlies en het bleef goed gaan!

De 1e en 3e keer had ik patsboem bloedverlies, heel hevig en toen was het mis.
    De 2e keer ben ik gecurreteerd!

Heel veel sterkte de komende dagen met het wachten en ik duim dat het goed blijft gaan!

7. ik heb een week gebloed en dan zondag ging het mis

8. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ook wij hadden al een positieve echo met hartactie gehad (7wkn3dgn) maar toch nog een miskraam(12wkn4dgn). Ik had vantevoren alleen een klein beetje oud bloed en verder niets. Geen krampen, geen helder bloed etc. Toen ik bij de verloskundige kwam voor een extra echo, merkte ik dat ze zelf niet geloofde dat het mis was. Ze had het over gesprongen bloedvaatjes etc. Toen het toch mis bleek te zijn was ze zelf ook nogal verrast. Wat ik hiermee wil zeggen is dat het meestal loos alarm is bij licht bloedverlies maar dat je die zekerheid nooit hebt. Heel veel sterkte. Ik zal keihard voor je duimen.

9. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Vandaag geen last meer gehad van bloedverlies... ik heb besloten het vol te houden tot maandag, maar echt gerust ben ik er niet op.

Maandag meer nieuws en bedankt voor jullie steun!

10. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Net terug uit het ziekenhuis, had namelijk buikpijn erbij gekregen en maakte me zorgen. Het vruchtje is bij 5 mm gestopt met groeien en er was geen hartacties meer... ik krijg dus een miskraam.

Bedankt voor jullie steun!

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    oh wat vreselijk :cry: !heel veel sterkte! :(

12. Heel veel stertke
    Ik weet hoe je je voelt

13. prima

prima Bekend lid

Jan 13, 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Oh nee meid! Wat erg voor je. Ik had nog zo gehoopt dat het loos alarm was. Heel veel sterkte en als je van je af wil kletsen.... wij zijn hier!

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    O meis, wat erg nou.
    Heel veel sterkte en als je wil praten we zijn er voor je hoor.

15. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meissie wha sneu

echt kut voor je leef met je mee en veel sterkte.

16. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Heel herkenbaar verhaal, heb hetzelfde meegemaakt. Niet dat je dat wat troost geeft, maar ik weet wel wat je voelt. Hou de moed er in meid, bij mij was het binnen 2 maanden weer raak en nu ligt er een heerlijke gezonde meid boven in haar bedje te slapen. Het is moeilijk, ik weet het, maar neem de tijd om het te verwerken.. Sterkte..

Share This Page