Miskraam na positieve test

Discussie in 'Miskraam' gestart door RQ33, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, vandaag miskraam na een super mooi rijtje oplopende positieve testen. Zojuist beetje bloed gespot en nu beginnende krampen. Zomaar ineens game over dus. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

2. Logan

Logan Niet meer actief

Heel veel sterkte. Het kan helaas ineens gebeuren. Ga lekker rustig an doen, zorg dat je genoeg maandverband in huis hebt. Zeker geen tampons gebruiken.
    Sterkte nogmaals.

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met een miskraam, maar wel met bloedverlies en een beetje krampjes.
    De krampjes kwamen van het groeien van de bm en het bloed veranderde al snel in bruinverlies en heeft wel een week of 2 aangehouden...
    Mocht het toch misgaan bij jou, heel veel sterkte :(

4. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Er zit niets anders op dan afwachten. Ik hoop dat het goed komt maar vrees het ergste. Bij mijn zoontje echt nul bloedverlies gehad. Zou het de tweede keer zo anders kunnen verlopen en toch goed gaan?

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het kan nog best goed zitten, zetten de krampen door en zijn ze echt hevig? Verlies je ook stolsels?!

6. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb ook vanaf de 5e week al bloedverlies en lichte krampjes maar net toch echt een hartje zien kloppen :)
    Ik hoop voor je dat het niet doorzet....en heel erg veel sterkte mocht het wel doorzetten

7. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel nu niet zoveel meer. Heb alleen beetje roze bij afvegen, maar vanbinnen wel wat bloed zeg maar. Hopen hopen hopen maar... Morgen bloedtest Zh, we zullen zien...

8. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011