Miskraam na positieve test

Discussie in 'Miskraam' gestart door RQ33, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah, vandaag miskraam na een super mooi rijtje oplopende positieve testen. Zojuist beetje bloed gespot en nu beginnende krampen. Zomaar ineens game over dus. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?

2. Logan

Logan Niet meer actief

Heel veel sterkte. Het kan helaas ineens gebeuren. Ga lekker rustig an doen, zorg dat je genoeg maandverband in huis hebt. Zeker geen tampons gebruiken.
    Sterkte nogmaals.

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met een miskraam, maar wel met bloedverlies en een beetje krampjes.
    De krampjes kwamen van het groeien van de bm en het bloed veranderde al snel in bruinverlies en heeft wel een week of 2 aangehouden...
    Mocht het toch misgaan bij jou, heel veel sterkte :(

4. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Er zit niets anders op dan afwachten. Ik hoop dat het goed komt maar vrees het ergste. Bij mijn zoontje echt nul bloedverlies gehad. Zou het de tweede keer zo anders kunnen verlopen en toch goed gaan?

5. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het kan nog best goed zitten, zetten de krampen door en zijn ze echt hevig? Verlies je ook stolsels?!

6. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb ook vanaf de 5e week al bloedverlies en lichte krampjes maar net toch echt een hartje zien kloppen :)
    Ik hoop voor je dat het niet doorzet....en heel erg veel sterkte mocht het wel doorzetten

7. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel nu niet zoveel meer. Heb alleen beetje roze bij afvegen, maar vanbinnen wel wat bloed zeg maar. Hopen hopen hopen maar... Morgen bloedtest Zh, we zullen zien...

8. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Fijn dat het bloeden gestopt is en dat je geen krampen meer hebt, dan is het vast niks.

9. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ivf verpleegkundige heeft me net weer iets gerustgesteld. Dit hoeft nog geen slecht nieuws te betekenen (maar kan wel begin zijn van een miskraam natuurlijk). Maar zij vond het feit dat de hcg al in de urine aan te tonen is met thuistesten voor de officiële testdatum positief nieuws. Moet morgen gewoon bloed komen prikken en afhankelijk van de waarde wellicht maandag nog een keertje. Duimen maar dat het toch goed afloopt...

10. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Tjee wat moeilijk zeg!! Een bloedtest zal je meer duidelijkheid kunnen geven, die doen ze dan ws na 2 dagen weer om te kijken of het is opgelopen.

Een thuistest is meestal al positief bij 25 hcg, dus hoeft niet altijd duidelijkheid te geven of het een mk is of niet. Omdat deze al een streepje geeft bij een zeer lage hoeveelheid hcg.

Hopelijk loopt het mooi op bij je. Sterkte met wachten!

11. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Update: hcg waarde is 137 op 15 dagen na punctie. Ivf verpleegkundige vond dit een mooie waarde en in principe geen reden om maandag nog een keer bloed te prikken. Voor hen ben ik nu op dit moment zwanger. Toch op aangedrongen omdat ik nog steeds bloed verlies. Zij zei dat dit innestelingsbloed kan zijn en wellicht wat meer is als er twee embryo's innestelen (tp van 2 embryo's gehad) of dat er eentje het niet redt. Heeft er iemand hier ervaring mee?? Ben zooo onzeker...

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik zou absoluut nog een keer bloed laten prikken en het liefste nog wel twee keer. Een bloedwaarde is een momentopname en zegt niet of je hCG aan het dalen of stijgen is. Daarvoor moet je met 2/3 dagen ertussen nogmaals prikken. HCG moet namelijk elke 48/72 uur verdubbelen, wil het goed zitten.

Sterkte!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Eens

14. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dit inderdaad! Sterkte in deze spannende tijd, pfoe!

15. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga inderdaad maandag opnieuw laten prikken. Duimen draaien maar dit weekend...

16. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloeduitslag: nu hcg 1439 bij 19 dpo. Afgelopen donderdag nog 137 bij 15 dpo. Heel goed gestegen. Ben voorzichtig blij. Ivm bloedverlies krijg ik as vrijdag een extra echo met 5.2 weken. Ben heel benieuwd!!!

17. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik heb vandaag bij 5.0 weken dus ook bloedverlies...😕😢
    En ik belde de gyn en die zag er niks in om bloed te prikken of al een echo te doen. Ik mag op z'n vroegst op 5 oktober voor een echo. Nu is het nog niet heel veel bloedverlies. Maar genoeg om totaal onrustig van te worden.

18. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ah dat meen je niet coccie! Is het veel?

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Wat fijn om te horen RQ33!!!
    En wat onwijs heerlijk dat ze zo meewerkend zijn! Ik heb goede hoop voor je!! Nog ff ongeduldig afwachten tot je eerste echo :D

20. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met wachten ik vond het echt vreselijk om een week te moeten wachten na bloedverlies, gelukkig was bij deze zwangerschap alles goed. Ik ga voor je duimen vrijdag.

Deel Deze Pagina