Miskraam na positieve test

Discussie in 'Miskraam' gestart door RQ33, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh coccie, lees net je bericht. Hier ook nog steeds bloedverlies. Toch een hoge hcg waarde. Ik ben daardoor iets gerustgesteld en vond het inderdaad heel fijn dat ik eerder mag voor echo. Jij dus nog wachten tot na het weekend :( sterkte!!! Hou moed!!! Nog minder dan een week en je weet hopelijk al meer. Aftellen...

2. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Goedemorgen! Ook ik heb hevig bloedverlies gehad en tot nu toe lijkt alles goed te zijn. Hoeft dus niets te betekenen..
    Ik duim mee!!!

3. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    RQ wat gigantisch zenuwslopend hè? Ik vandaag, net als eergisteren weer een beetje bloed gezien. Alleen op m'n papiertje en 't was ook snel weer stop. De echo heb ik inmiddels naar maandag a.s gezet. Ik denk aan je! En aan alle anderen die in deze onzekere tijd zitten!

4. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi coccie, het is vreselijk dat wachten!! Gelukkig afgelopen nacht wel aardig geslapen voor het eerst sinds een week. Ik was gisteren compleet gesloopt van de gebroken nachten: steeds wakker rond 1.30 uur en dan uren wakker liggen en piekeren etc. Nog twee dagen tot mijn eerste echo: ik kan niet wachten maar ben tegelijkertijd ook bang wat we zullen zien. Het bloedverlies is bij mij nu bijna continu en daar maak ik me heel veel zorgen over. Oké, de hcg stijging tussen 4.1 en 4.5 weken was heel goed, bijna verdubbeling elke 24 uur, maar dat geeft geen garantie over hoe het nu is toch? Straks maar weer vroeg naar bed dan hoop ik dat het snel weer morgen is....

5. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag echo gehad en alles ziet er normaal uit voor de termijn! Ben nu 5.2 weken en we konden vruchtzak en dooierzakje zien. Vruchtje of hartje nog niet maar daar is het ook nog te vroeg voor. Ook kon ze een bloeding zien onderin de baarmoeder waardoor het bloeden veroorzaakt wordt. Dit hoeft niet schadelijk te zijn voor het vruchtje. Volgende week heb ik weer een echo en hopelijk dan ook een hartje te zien! blijft nog even spannend natuurlijk maar ik ben heel blij dat wat er nu ziet er normaal uit ziet voor de termijn en dat er een verklaring is voor het bloeden. coccie ik hoop dat jij maandag ook een goede echo hebt! Duim voor je!

6. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Wauw RQ dat is spannend!!

Ik begin er eindelijk weer in te geloven omdat het bij die 2x kleine beetjes bloedverlies bleef... totdat ik vanmiddag ineens helderrood begon te bloeden... morgen de echo... Ik ga er maar vanuit dat het mis is. Ik weet dus ook niet of ik iets verloren ben op de WC.

7. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Helaas heb ik het nu twee keer meegemaakt. Afgelopen juli positief getest en 4 dagen later een miskraam. Begin september weer positief getest en afgelopen vrijdag weer een miskraam geconstateerd.
    Bij mijn eerste zwangerschap nooit een druppel bloed verloren en een gezonde knul op de wereld gezet, daarom voelde het nu ook niet goed (het bloed verlies).

Hopelijk blijft bij jullie alles lekker zitten.

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Jeetje, wat een opluchting! Vruchtzakje en dooierzakje met 5.2 is heel mooi!

Ik hoop dat de kleine bij je mag blijven.

Sterkte morgen, Coccie:(

9. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hummeltje dit is ook mijn 2e miskraam. Althans... ga ik vanuit.
    1e was heel vroeg. Deze keer ben ik 6.0 vandaag. Ik ga er vanuit dat het inderdaad mis is. Morgen weten we meer.

Ik heb dus ook een dochter. Die zwangerschap was gewoon een keihard feit vanaf de 1e positieve test. Heerlijk genoten!
    Zorgeloos zwanger zijn is er niet meer bij nu....

Dankje dpbovenkamp

10. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag coccie!

11. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Dankje RQ33 en Nicole87 ook nog bedankt.(Net even terug gelezen). Nu lijkt het bloeden weer gestopt.. Ik ga maar zo neutraal mogelijk de echo beleven. Wat een achtbaan...pfff!
    Lieve dames. Lekker blijven plakken hè ?

12. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Dankje RQ33
    De echo is gemaakt.
    Foute boel. Een te klein vruchtje voor de termijn omringd met heel veel bloedstolsels. Jammer dan. Wachten op de mk en dan wachten totdat we weer door mogen.

Alleen bloed ik dus sinds vannacht niet meer... lekker verwarrend!

13. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah coccie, dat had ik niet verwacht! Slecht nieuws... Hier bloed ik ook nog steeds elke dag een beetje. Bij mij zag ze dus een hematoom onder het vruchtje. Maar bij jou dus bloed eromheen. Sterkte! En vreemd dat je niet meer bloedt nu?

14. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Sterkte meid!! :( hopen op een plakker de volgende ronde

15. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ja vaag hè? Ik blijf dus in onzekerheid totdat het daadwerkelijk 'afkomt'. Vandaag dus misselijk en een beurse buik... vanwege naderende MK of juist zwangerschapsklachten? Mijn god want kan je lijf je voor de gek houden!
    15-10 weer controle bij de gyn. Ben benieuwd of het voor die tijd gaat gebeuren...

Bedankt voor jullie medeleven RQ en braam.

16. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    En RQ wat fijn dat je een goed echo had trouwens!! Wanneer weer op controle?

17. RQ33

RQ33 Lid

7 sep 2011
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag tweede echo gehad en een kloppend hartje gezien! Wat een opluchting! Het bloeden is zowat gestopt, heb wel nog steeds lichtbruine afscheiding.

18. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Pff wat een gedoe coccie !ben benieuwd naar je volgende echo, wat een onzekerheid, bij mij kwam de vrucht helemaal niet uit ze eigen af.. rq33 mooi dat je echo goed was!

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Wat een gedoe he.
    Is het bloeden helemaal gestopt nu?

Hier ook weer wat raars.
    Ik heb 8 dagen gebloed, de 9de dag een echo en daar was niks meer op te zien.
    Vorige week dinsdag begon ik ineens weer te bloeden. Ik had niet gelijk zo iets ik ga de vk bellen dus dat heb ik afgelopen donderdag gedaan.
    Afgelopen zaterdag toch nog een keer een echo laten maken, en ze kon zien dat er nog wat bloed in de baarmoeder zat. Ze ging ervan uit dat ik het weekend nog wel behoorlijk wat bloed zou verliezen maar eigenlijk is het zaterdag middag gestopt, gisteren ochtend even terug gekomen en sinds gisteren middag eigenlijk niks meer.
    Ik snap er niks van, en het stomme is dat ik helemaal niks verloren ben qua stolsel of iets.
    Ik had zaterdag ochtend voordat ik naar de vk ging ook nog een zwangerschapstest gedaan en binnen een minuut knalde die niet normaal.
    De vk zei dat ik echt mijn geld niet moest uitgeven aan testen nu omdat het hcg nog wel even in je lichaam kan zitten. Maar goed a.s donderdag is het 3 weken geleden dat ik begon te bloeden en dan nog zo'n positieve test :(.
    Om gek van te worden dus. Ik voel me overigens echt totaal niet zwanger meer en ga er ook niet vanuit na twee inwendige echo's dat het nog wel zo is.
    Nu hoop ik alleen maar dat mijn lichaam snel weer alles op de rit heeft qua cyclus.

Ik ben heel benieuwd naar jou echo a.s vrijdag

20. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    RQ helemaal super dat het allemaal goed gaat!
    Hier nu vloeien met stolsels en krampen. Klinkt gek, maar ergens lucht het op. Als het uitblijft na een slechte echo (weinig uitleg want de dokter had een grotendeels dubbel geboekt spreekuur, vervelend ook voor haar) maak je jezelf ook maar gek.

Nu is mijn hoop gevestigd op een schone BM en een vlot dalend HCG. Dan kunnen we weer aan de gang met 6 nieuwe IUI kansen. Donderdag weer controle... we zijn benieuwd.

Deel Deze Pagina