Hallo allemaal Even een vraagje.. ik heb voorheen altijd Mat-Care testen gebruikt (en 1x sensitest) maar wilde nu hier bestellen: ovulatietesten en zwangerschapstesten - 123ovulatietest Heeft iemand ervaring met deze testen en/of deze website? Puur ter informatie hoor, heb geen klachten tot nu toe zelf
Ik heb er één keer besteld. 123 is een nieuwe naam volgens mij, voorheen was het babyboomshop. Ik vond de testen destijds niet zo fijn (de ovutesten). Ze zijn wel goedkoop.
ja hier bestel ik ze... de dipstick ovu testen maar ook de midstream ovu en zwangerschapstesten...snel bezorgd en goedkoop!
Geen ervaring mee. Wat ik tot nu toe over ze heb gehoord was niet positief. Ik zou voor een ander merk gaan, Matcare, sensitest of Zwanger&Kids (ik gebruik zelf Z&K en vind die het beste).
oh nou ik dit zo lees, wat waren de klachten dan? die midstream die ik via hun bestel reageren heel goed, die dipstick iets minder. Ze bezorgen ook vrij snel.. maar ga nu twijfelen of ze dus wel zo goed hun werk doen???
Nee, deze zou ik niet nemen. Ik heb zelf de zwangerschapstesten gebruikt en ik had echt constant een vage streep binnen de tijd. Dit terwijl ik zeker weten niet zwanger was. Ik heb meer slechte ervaringen over de testen gehoord (zowel de ovu zal zwanger). Bij mij komen ze er niet meer in.
Ohw jee... Nou heb gelijk de ovu met zwanger testen besteld bij zwanger en kids (teminste ik zie die naam vaak voorbij komen) die is wel goed toch? Ik moet toegeven dat ik het begin echt een goeie controlestreep had met een wat vage streep ernaast maar de laatste 3 dagen steeds een invalid test heb...