123ovulatietest ervaringen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flippo123, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hallo allemaal :)

Even een vraagje.. ik heb voorheen altijd Mat-Care testen gebruikt (en 1x sensitest) maar wilde nu hier bestellen:
    ovulatietesten en zwangerschapstesten - 123ovulatietest

Heeft iemand ervaring met deze testen en/of deze website?
    Puur ter informatie hoor, heb geen klachten tot nu toe zelf :)

2. Tettertje

Tettertje Lid

12 aug 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er één keer besteld. 123 is een nieuwe naam volgens mij, voorheen was het babyboomshop. Ik vond de testen destijds niet zo fijn (de ovutesten). Ze zijn wel goedkoop.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja hier bestel ik ze... de dipstick ovu testen maar ook de midstream ovu en zwangerschapstesten...snel bezorgd en goedkoop!

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    dit was idd eerst babyboomshop, vind ze niet zo fijn van hun...

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Geen ervaring mee. Wat ik tot nu toe over ze heb gehoord was niet positief. Ik zou voor een ander merk gaan, Matcare, sensitest of Zwanger&Kids (ik gebruik zelf Z&K en vind die het beste).

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh nou ik dit zo lees, wat waren de klachten dan?
    die midstream die ik via hun bestel reageren heel goed, die dipstick iets minder. Ze bezorgen ook vrij snel.. maar ga nu twijfelen of ze dus wel zo goed hun werk doen???

7. Liesje16

Liesje16 Lid

15 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, deze zou ik niet nemen. Ik heb zelf de zwangerschapstesten gebruikt en ik had echt constant een vage streep binnen de tijd. Dit terwijl ik zeker weten niet zwanger was. Ik heb meer slechte ervaringen over de testen gehoord (zowel de ovu zal zwanger). Bij mij komen ze er niet meer in.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ohw jee... Nou heb gelijk de ovu met zwanger testen besteld bij zwanger en kids (teminste ik zie die naam vaak voorbij komen) die is wel goed toch?
    Ik moet toegeven dat ik het begin echt een goeie controlestreep had met een wat vage streep ernaast maar de laatste 3 dagen steeds een invalid test heb...

Deel Deze Pagina