hoi meiden zoals de titel al zegt... Hoe lang hebben jullie last gehad van nabloeden? Ik ben nu 6 weken en 1 dag onderweg na cytotec. na 4 weken terug op controle geweest. Conclusie net niet helemaal schoon. Het was zo weinig (een paar mini stukjes) dat ze het nog wilde aankijken. Na 3 weken mag ik pas terug komen... nu ben ik 2 weken verder. Sinds afgelopen week is de bloeding een stuk erger geworden. Ik heb ferrotabletten maar die wegen niet op tegen het bloedverlies. Morgen ga ik bellen, want het voelt niet goed. In al die tijd heb ik nog geen enkele dag bruin bloedverlies gehad, maar altijd vers rood bloed en net zoveel of net iets meer dan een ongesteldheid. Om gek van te worden. Ik ben gecurreteerd en was de bloeding 1,5 week en was ik schoon. Nu ben ik bij elkaar al dik 6 weken onderweg. Voor mij nooit meer cytotec! Zo dat moest ik even kwijt!
Vind dat je wel heel erg lang bloedverlies hebt, dat lijkt mij echt niet normaal. Ik heb de laatste keer 2 weken gebloed na de Cytotec en was daarna ook niet schoon. Ik moest een menstruatie afwachten en dan weer een controle echo krijgen. Heb tussendoor ook nog een paar keer bloed verloren. Nu, 5 weken na de miskraam, ben ik weer ongesteld geworden. Over 2 weken controle en in het ergste geval alsnog een curettage. Morgen idd even bellen!
Het is voor mij nu dag 12 na cytotec en het bloeden is nu bijna gestopt. Heb nu een paar dagen dik bruin bloed gehad, en nu is het wat wateriger lichtbruin. Heb ook het gevoel dat ik weer normaal vaginaal slijm krijg wat ik altijd richting ovulatie krijg. Maar ja, je lijf kan je nog flink voor de gek houden. Ik voel me niet meer zwanger en pas ook weer in mijn normale bh's. En familie vond dat ik erg was afgevallen in de afgelopen 3 weken. Tja, dit gedoe gaat niet in je koude kleren zitten. Wel heb ik vandaag weer koorts 38.0 nadat ik een ieniemienie klusje had gedaan in huis. Daar word ik wel echt moe van hoor!
Ik heb ook cytotec gebruikt... 2 dagen gebloed en daarna niets meer 1 dag later op controle... conclusie: niet schoon 1 week later een curettage gehad... diezelfde dag gebloed, daarna niets meer 28 dagen later weer mooi mijn menstruatie Ik vind dat je heel lang bloed en veel te lang moet wachten voordat je weer op controle mag, ik zou gewoon bellen of het toch eerder kan!
Ja ik vond het al raar dat ik 4 weken na cytotec al niet gecurreteerd ben, want als je dan niet schoon bent, dan ben je na 7 weken toch ook niet schoon lijkt me. En vooral omdat ik geen enkele dag minder bloedverlies heb gehad is het heel vervelend. Normaal is het dat je wel een tijdje bruin bloedverlies hebt, maar nu nog echt rood..... Ik wil deze week nog terecht. Het probleem is dat ik krampen niet voel in mn buik, maar een weeig gevoel zegt me dat het niet klopt. Want zolang je geen buikpijn/kramp hebt, bewegen ze niet zo snel, moet je maar geduldig wachten. Dat kan, maar ik heb met de cytotec geen kramp gehad. Ondanks dat ik 1,5 emmer bloed stolsels enz verloren ben in een paar uur tijd. En bij de bevalling kwam ik er ook pas met 8 naar 9 cm achter omdat ik de weeën niet gevoeld heb. Dus dat ik geen buikpijn of krampen voel is niet zo heel raar. Koorts heb ik denk ik niet (nooit opgenomen) op dat gebied voel ik me wel goed, maar na 6 weken bloedverlies ben ik er wel klaar mee.... Heb wel lang genoeg gewacht denk ik? Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Ik ga wel zeggen dat ik buikpijn heb en van mij apart iets verhoging om ze te laten bewegen. Want naar mijn mening is het niet normaal, maar de gyn denkt daar waarschijnlijk anders over. Ben al vanaf 7 dec bezig.
Meijtje, gewoon terug naar de gyn gaan hoor. Ik ben daardoor heel goed geholpen. Heb daar om de dag echo-controles gehad totdat het allemaal weg en goed was. (Dat was omdat ik koorts had). Ik denk dat het op zich nog wel kan om nu nog te bloeden. Soms blijf je bloeden tot de volgende menstruatie. Maar ik zou het gewoon even laten controleren. Misschien zit er nog een placentarest vast of zo.
@astrid met 4 weken zaten er nog resten. Sinds afgelopen week is het erger geworden, voel ik me ook ziek. Maar geen koorts. Dus 6 weken zoveel verliezen als een ongesteldheid en wat meer kan dus normaal zijn? Nog een reden om (als het weer voor komt) de volgende keer curretage te doen. Want zelfs staaltabletten kunnen niet op tegen die 6 weken. Tis zelfs veel meer en veel langer dan na mn bevalling en curretage. Baal er zo van ben benieuwd of ik terecht kan maandag of dinsdag.
ik zou terug gaan.. Ik vind het echt lang duren. ik heb vijf dagen gebloed. en ik heb nu zeven dagen wat bruine afscheiding. vrijdag echo gehad. ik was schoon
Morgen mag ik terug. Manlief heeft gebeld en is boos geworden. Ik werd gewoon niet serieus genomen toen ik belde...en ik mocht einde van de week bij een die ik nog nooit gezien had. En dan heb ik er al 5 gehad hier, dus morgen naar mn eigen gynaecoloog. Ben erg benieuwd, denk namelijk niet dat ik schoon ben... Na de eerste ma was het ook zo over maar nu met de 2e gaat het toch heel anders.
Ik was inderdaad ongesteld geworden en niet alles heeft losgelaten waardoor ik blijf bloeden. Vrijdag onder het mes om de resten te verwijderen.... Het zou inderdaad niet vanzelf gekomen zijn. Maar goed dat ik terug ben gegaan.
Zelf 2 maanden geleden een curettage gehad maar met een mes had dat weinig te maken. Vandaar ook mijn vraag!!!!! In ieder geval heb je nu zekerheid en kan je het hopelijk snel afsluiten
@astrid040 Inderdaad na cytotec gebruik, ben ik na 7 weken weer gecurreteerd. Nu thuis herstellen. Lichamelijk vallen de klachten wel mee. Ontzettend moe en bloedverlies, maar op wat vervelend gevoel in mn onderbuik na geen pijn. Toch blijf ik even thuis om te herstellen, want nu zal het bloedverlies nog wel een tijdje door gaan jammer genoeg. @cindy29 Ze hebben de resten er uit moeten schrapen vandaar 'onder het mes' dus naast de zuig curretage wat ze doen (als je het gelijk kiest voor curretage en meestal laat alles los) hebben ze ook nog resten die vast zaten los moeten halen. Gelukkig wel onder narcose. Nu hopen dat ik geen verkleving krijg En dat ik het eindelijk af kan sluiten