@laura nog niemand gevonden meis die je eerder wil helpen?! @blaadje heel veel sterkte meis hopelijk sluiten we 2014 af met een wolk van een baby in onze armen @leolientje heel veel succes vanmiddag! Laat je even wat weten?! Mijn duimen draaien!!
ik wil jullie allemaal een heel goed en vruchtbaar 2014 wensen dat we allemaal maar gauw weer eens goed nieuws krijgen! maar bovenal wil ik iedereen nog heel veel sterkte wensen met dit grote verlies! vriendlief heeft mij klokslag 00.00 gevraagd of ik net zo graag als hem gelijk wilde verder gaan voor een volgende zwangerschap, heb natuurlijk volmondig JA gezegt! knuffels van mij!
Nou ik ben voor een echo geweest. Er is een vruchtzakje zichtbaar, maar het is echt nog heel klein, logisch gezien de termijn. Ze vond het toch wel wat veel bloed en had er zelf geen goed gevoel over. Ik moet zondag nog een zwangerschapstest doen, als deze negatief is, is het een miskraam en als deze positief is moet ik volgende week weer een echo om te kijken of er wel vooruitgang in zit. Kortom: ben geen steek verder en moet gewoon nog afwachten. Zelf heb ik het gevoel dat het gewoon klaar is. Ik wil nu ook gewoon opnieuw beginnen, met een schone lei als het ware.. We wachten af tot zondag.
Heel herkenbaar leolientje. Wij hebben 4 weken in spanning gezeten, vooral omdat mijn termijn onduidelijk was. Uiteindelijk zat het bij ons toch niet goed. Nu afwachten of het vanzelf afkomt. Ik dacht vanochtend van wel maar het zet nog niet door.
@leolientje Zwangerschapstesten kunnen nog weken positief blijven als ze vandaag en maandag een bloedtest had gedaan was je wijzer geweest. Morgen moet ik zelf voor de tweede keer bloedprikken maar ook ik heb geen twijfel dat t over is. Kan niet wachten tot ik niet meer vloei en we weer van start kunnen. Wens voor een derde is alleen maar groter geworden! @astrid jij ook veel sterkte hopelijk heb je weinig last en komt t vanzelf op gang.
Dankjewel vintage rose. Het is nog niet veel aan het gebeuren hier, maar de emoties zijn wel bij me met vlagen heel hoog. Misschien ook wel door dalende hormonen? Ik weet het niet. En ondanks dat ik had aangegeven even alleen wil zijn stond ineens mijn moeder toch aan de deur. Ze bedoelt het vast goed maar ze begrijpt het gewoon echt niet. Ik heb haar nogal bot weggestuurd, had er gewoon geen behoefte aan. Mijn pa begreep het gelukkig wel. Ik weiger om naast alle ellende me hier ook nog rot over te moeten voelen, dat kan ik er even niet bij hebben. Zal wel hormonen zijn.
@astrid: pfff 4 weken dat is toch killing?? Dat is denk ik nog wel het ergste aan alles: wachten, wachten en nog eens wachten. Dat van je moeder snap ik ook. Ik wil eigenlijk alleen mijn vriend om me heen en verder niemand. Mijn schoonmoeder was hier vanmiddag om op te passen op mijn zoontje, maar daar had ik ook geen zin in. Mijn moeder belt en appt steeds met goedbedoelde adviezen waar ik ook niet op zit te wachten. @vintage: ja dat van die testen had ik ook begrepen, toch luidt dat het advies. prikken voor HCG doen ze eventueel als hij posi uitvalt. Ik heb een heel vriendelijke verloskundige die echt vroeg hoe ik me voel en hoe ik erover denk enzo.. de echoscopiste daarentegen was heel zakelijk. Er zit een vruchtzakje ook op de goede plek, maar 'haar gevoel' was niet goed en ze vond het toch veel bloed (het is steeds een druppeltje, maar ja met een inwendige echo zal er idd wel wat aan zitten) dus daar werd ik ook niet vrolijk van.
hoi leolientje, dat klopt helaas... volgens onze berekeningen was ik precies 8 weken afgelopen maandag... toen een afspraak voor echo gemaakt en mocht dinsdag al komen. Een "vertel shirt" voor onze zoon gemaakt maandag avond.... toen ik daarmee klaar was begon ik met vloeien.... ik moest s morgens om zes uur beginnen met werken... ben gewoon gegaan... op mn werk ben ik rond zeven uur het vruchtje verloren... ben naar huis gegaan en heb om negen uur het zh gebeld, mocht direct om half elf komen... toen was ik al zo goed als leeg.... zowel geestelijk als lichamelijk...
Oh meisje wat rot voor je zeg!! Er zijn geen woorden voor.. gewoon ontzettend kl*te.. Heel veel sterkte met het verwerken en ik hoop ook voor jou een gezonde plakbeeb in 2014! Je kunt natuurlijk altijd hier je dingen kwijt, wellicht dat het wat oplucht om van je af te schrijven..
tsja we zitten hier een beetje met zn allen in hetzelfde schuitje... wisten pas per ongeluk dat we toch zwanger waren deze ronde... vond donderdag een test die ik twee weken terug in een la had gegooid omdat ik dacht dat ie negatief was... deze week was dus echt een emotionele achtbaan... gelukkig heb ik van deze mk veel minder last dan mn eerste keer... maakt het niet minder erg... maar goed... eigenlijk wilde ik dat ik die oude test nooit gevonden had... dan was ik nu gewoon laat ongesteld....
@ Mamsam jij ook veel sterkte! @ Leolientje, wat vervelend dat je nu nog eigenlijk niets weet zeg! voor jou hoop ik van harte dat je test toch positief is en dat t toch goed blijkt te zitten! Hier vandaag weer gewerkt, viel me toch best ff zwaar hoor. Allemaal zo blij en gelukkig en leuke dagen gehad... Nou hier niet, alleen maar gehuild rond oud en nieuw Nu ik het vruchtje verloren ben is het bloeden echt heel weinig. Ik ga zondag nog een test doen, ik hoop echt dat die dan negatief is dan weet ik tenminste zeker dat t allemaal weg is.
@blaadje: thnx meid! Heb geen bloedverlies meer dus ik hoop dat dat een goed teken is. Pfff ja lijkt me ook zwaar, ik moet maandag weer aan het werk en daar heb ik ook helemaal nog geen zin in! Ik heb ook echt geen fijne feestdagen gehad. In de week van kerst griep en tranen met oud & nieuw.. Dus ik snap je heel goed! Ik hoop voor jou dat je het nu hebt gehad en het een plekje kan geven. Veel succes de komende tijd en ik wens jou een gezonde plakbeeb in 2014!
Vreselijk mamsam, wij hadden ons het begin van 2014 ook heel anders voorgesteld, nu moeten we weer helemaal opnieuw beginnen
Ja en het stomme is, ik dacht altijd bij een ander owh wat erg, maar toch dacht ik altijd nee dat gebeurt mij niet hoor. Mn moeder heeft nooit een miskraam gehad en ook verder komt het in de familie bijna niet voor. Heel stom maar ik had er eigenlijk echt geen rekening mee gehouden.