vreselijk, sterkte meid. Hoe is het met astrid afgelopen?je had toch koorts? ik heb sinds vrijdag geregeld kramen. Vandaag houden ze langer aan.. maar het zet niet door
Ik heb morgenvroeg afspraak bij de gyn. Ik heb een erg aardige gynaecoloog, hij heeft me als extra voor zijn spreekuur geplakt. Waarschijnlijk krijg ik dan toch snel een curettage, vooral omdat ik met momenten koorts heb. Ik ga er voor de zekerheid nuchter naartoe.
Hoi allemaal, Tijdje niets laten horen. Ondertussen een zwangerschapstest gedaan, maar was negatief. Afgelopen vrijdag was het 6 weken geleden, dus ik de huisarts gebeld, omdat mijn menstruatie maar niet komt. Ik vroeg om een verwijzing maar deze ^@#$^& gaf dit niet, omdat ze geen papieren had van de verloskundige. Ik belde natuurlijk direct te verloskundige praktijk op, maar helaas zijn deze altijd op vrijdag gesloten. Hierop volgend heb ik weer terug gebeld naar de dokters assistenten en uitgelegd dat ik graag naar de gyn wil en dat ik zorg dat ze een verwijzingen krijgen, maar dat ik nu graag al een afspraak wilde maken. Nou dit kon allemaal niet en blablabla. Maar tot 10 geteld en haar bedankt. Het weekend maar uitgezongen, want zonder verwijzingen had t geen zin om al te bellen naar de gyn. Vanmorgen om 9.00 direct de verloskundige gebeld. Ik zat nog midden in mijn verhaal toen ze zei, ik bel je zo terug en dan heb ik een tijd voor je dat je morgen hier in het gezondheidscentrum langs de gyn kan komen. Na nog geen 30 minuten belde ze op en vertelde mij dat ik morgen middag om 15.00 kan komen en dat alle nodigen papieren er dan liggen! Ow daar kwamen de waterlanders weer, ik was zo blij met haar hulp en directe actie. Ik ben zo blij dat ik morgen mag! Ik wil dit hoofdstuk afsluiten en weer kunnen tellen na een menstruatie en weer naar de toekomst kunnen kijken. Nu 6.5 week later wordt je nog steeds geconfronteerd en dat doet pijn. Zeker als zn stomme dokter ass. geen moeite doet. Dusss op naar morgen! Hopelijk zien ze mijn eitjes weer in rijtjes liggen en heb ik toevallig dan net mijn ovulatie! Je beetje dromen mag wel toch?
@Hoek: Nou ik vind dat je heel veel mag dromen, niet een beetje... Ik hoop dat morgen enorm zal helpen!
@ Astrid, succes morgen bij de gyn, hopelijk komt er nu eindelijk wat schot in de zaak. @ Beertje, heel veel sterkte, is toch echt weer een klap he als het bloeden echt begint.
Dankjewel. Ik moet zeggen dat de 1,5 week die nu voorbij zijn sinds we weten dat het niet goed is gegaan wel heeft geholpen om tot een afsluiting te komen. Vorige week had ik echt nog een gevoel dat ik nog geen afscheid wou nemen, dat het er nog een beetje was, nu ben ik daar toch wel aan toe.
ja ik dacht oke, nu gaat het echt gebeuren.. en moeten we afscheid gaan nemen.. ben ook wel bang wat er mij te wachten staat.. thnx meiden mijn dochter kon niet slapen. die zat naast me toen ik moest huilen. Zegt ze moppie niet huilen! kriebelt wat door mijn haar. Ongelofelijk 2 jaar oud.. doet me goed
Gister was het hcg gezakt van 352 naar 319. Dat betekent weg hoop, dan duidelijkheid. Ik ben een emotioneel wrak, en mijn man die geen prater is, kan dat niet opvangen. Maar de duidelijkheid geeft wel wat lucht. Nu is bij ons heel erg de vraag, gaan we ook bewust voor een nummer 4 kiezen. Heel lastig want mijn man kan daar nu nog helemaal geen antwoord opgeven. Logisch ook, maar voir mij moet die puk er nu komen ook. Met al die hormonen ben ik nog dwingender dan ik al kan zijn. Niet leuk. Ondertussen is mijn lijf nog mega zwanger. Dat vind ik echt ontzettend moeilijk hoor. Ik heb ook steken bij mijn ei leiders en gister ook koorts. Dus vandaag weer naar de gyn. Wat een roalercoaster. Astrid en beertje wat een heftige dingen, ik leef met jullie mee en begrijp jullie. Dat bloeden is echt vervelend. Ik kan me heel goed voorstellen dat alleen al tijd wat gaat helpen. Goed om te lezen
Ik ben bij de gyn geweest. Er komt inderdaad nog niks af. In mijn baarmoeder was het vruchtje nog te zien en was, natuurlijk, niet meer gegroeid. Gelukkig geen teken van infectie van de baarmoeder zelf. Ik heb na overleg gekozen voor cytotec tabletten voor vandaag en morgen. Als het niet afkomt krijg ik donderdag alsnog een curettage. Ik heb een heel vriendelijke en begripvolle gyn, het eindigt elke keer dat ik toch weer wat traantjes wegpink. Lucht wel op. Hij was voor ons heel positief en is overtuigd dat het gewoon een keer gaat lukken, maar dat deze teleurstellingen er soms helaas bij horen. Ik heb me voor de rest van de week afgemeld op het werk.
Hey Dames, Allereerst veel sterkte allen met het verwerken van een miskraam en hoop voor ons allen dat we snel weer zwanger worden! Ik heb een vraagje, ik heb op 11-12 een curretage gehad. Alles goed gegaan en heb nog 2 weken gebloed daarna. Heel weinig hoor alleen zeg maar bij het afvegen. Mijn zwangerschap testen gaven vrijwel snel al aan negatief. Het is deze week 4 weken geleden, en heb nu last van krampjes etc. Soms denk ik word ongesteld en soms denk ik ovuleer. Maar al mijn ovulatie testen negatief ( heel licht streepje) En verder ik word gek van mezelf voel me al een paar dagen down en ben heel snel op mijn teentjes getrapt. Nu is mijn vraag hoe snel zijn jullie weer ongesteld geworden. Uiteraard de dames die het al zijn geweest.
@Astrid veel sterkte meid, wel fijn dat je zo' n begripvolle gyn hebt. Die is in deze situaties onmisbaar. @jenseper veel succes bij de gyn koorts klinkt niet goed. Hier ook geen prater in huis maar we vinden wel steun bij elkaar hopelijk als t wat gezakt is bij je man vinden jullie samen wel de weg naar een 4e wonder.
Ik zou gewoon even afwachten hoe je hierover voelt als het allemaal voorbij is. Je hoeft dat nu allemaal nog niet te weten. En ik begrijp ergens ook wel dat het hoofd van je man daar even niet naar staat. Ik ga zo de misoprostol-tabletjes inbrengen. Ben wel beetje bang voor wat me te wachten staat. Maar ja, ik moet er toch maar doorheen.
Ik ben nog niet ongesteld geweest, zit nu op dag 35. Maar ik had wel langere cyclussen dan gemiddeld, dus ik ga me pas zorgen maken na een cyclus van meer dan 60 dagen...
Mamavanpoppetje, mijn cyclussen na mijn miskramen waren 8 weken en 2x 5 weken. Nu denk ik ook 5 weken als mijn temp hoog blijft. Astrid, sterkte vandaag met de Cytotec! Hopelijk valt het mee! Ik heb er 1 hele goede ervaring mee en 1 slechte, maar zou het toch weer gebruiken als het nodig is. Is voor mijn gevoel veiliger dan een curettage. Hoek, succes straks bij de gyn! Babybanjo, echt verschrikkelijk Had jouw topic al gelezen, lijkt me echt heel moeilijk zo laat nog nog miskraam. Heel veel sterkte! Beertje, moeilijk he na het zien van een kloppend hartje. Ik had nu ook 2 weken voordat ik hoorde dat het mis was, het hartje gezien. Grootte klopte toen ook precies met mijn eigen berekening. Moeilijk om te begrijpen waarom het dan toch nog mis is gegaan. Sterkte! Jenseper, heb bloeden heeft bij mij de laatste keer zeker 2 weken geduurd en daarna af en toe nog een dag met bloed en stolsels. Op sommige dagen was het best heftig. Bij mijn andere miskramen duurde het max. 7 dagen en was het veel minder. Ik heb na 2,5 week een test gedaan en zag zo snel geen streepje meer. Ben toen gaan slapen en daarna stond er een heel licht streepje. Misschien dus een indroogstreepje. Normaal was hij na 2 weken negatief. Sorry iedereen die ik vergeten ben! Beetje veel om terug te lezen
Nou Astrid, hopelijk komt alles snel los en is het achter de rug. Mijn man is ook geen prater, hij mag zichzelf zijn, maar soms vind ik het ook wel lastig. Mijn man is ook geen ster in het geven van knuffels en daar heb ik juist zo'n behoefte aan. Beertje, lijkt me i.d.d. weer een verdrietige confrontatie dat je nu gaat bloeden. Sterkte! Bij mij is het bloeden vandaag bijna gestopt. Is dat normaal zo snel? Het is nu vier dagen later...Mijn baarmoeder was wel gelijk schoon... Wanneer zijn jullie (als je daar al mee begonnen bent) begonnen met het afnemen van zwangerschapstesten om te kijken of de hormonen weg zijn?
Ik heb 15dec miskraam gehad en 17dec gecuriteert omdat niet alles weg was het is vandaag dus 3 weken geleden en heb het er nog steeds moeilijk mee niet alles ivm de miskraam maar ook omdat het lijkt of de tijd super langzaam gaat en me lichaam niet mee werkt (zo voelt het voor mij) doe sinds een week ovuluatie testen maar daar word het ook niet beter van tot nu toe geen eisprong te bekennen had 10 dagen na mk negatieve test... Ik was zo wie zo verrast door me zwangerschap omdat ik nooit had gedacht en kleintje in me buik te krijgen en toen was het eindelijk zo ver en toen ging het met 9 weken mis.. Wie kan zich hier ook in vinden dat het allemaal zo langzaam gaat? Heb volgende week na controle hoop dat alles goed is.. En dan hopen dat we zo snel mogelijk verder kunnen gaan en dan wel een plakbeeb krijgen..