Niet weer?? Stress!

Discussie in 'Miskraam' gestart door LadyKikker, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Zucht... geen idee wat ik met dit bericht wil bereiken, denk van me afschrijven ofzo.
    Ik ben nu 6 weken zwanger.
    2 mnd terug met 5 weken miskraam gehad, dus deze zwschap nogal onzeker.
    2 wk terug verloor ik eenmalig slijm vermengd met rood bloed. Dag daarna een beetje bruin en toen was t over. Opgelucht natuurlijk.
    Gister helaas wat lichtbruine afscheiding dus weer id stress. Later op de dag niks meer.
    Vanmorgen weer wat bruinig en wat donkerder. Alleen in mn inlegkruisje, op wc papier niks.
    Natuurlijk om de haverklap naar de wc, maar wat ik op mn inlegkruisje vind lijkt weer steeds witter te worden.
    Word zo gek van die onzekerheid!!

Vd week nog een testje gdaan om te kijken of deze opliep en de testlijn knalde er zowat af, dus dacht dat t wel goed zat.
    Heb wat vage krampjes maar dat heb ik vanaf t begin al.
    Weet niet wat ik moet denken. Hoop natuurlijk op alleen oud bloed maar ben me ook al een beetje aan het voorbereiden op een 2e miskraam :(

Kakzooi....

2. SKS

SKS Lid

24 jan 2016
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de verloskundige al gebeld misschien kan je een vervroegde echo krijgen.. Heb zelf ook een miskraam gehad maar daar had ik echt vers rood bloed met stolsels verloren hoe jij dat nu beschrijft vind ik niet als een miskraam klinken.. Alleen een echo kan natuurlijk alles uitsluiten..

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    De vorige keer kon ze ook weinig betekenen en wilde ze geen echo doen. Heb toen gebeld ivm bloedverlies en 2 wk terug ook maar krijg steeds hetzelfde te horen: afwachten. Neem aan dat als t een miskraam wordt, dat ik deze dagen wel meer bruin/bloedverlies zal krijgen. Dan weet ik genoeg. Maar als t zo blijft kwakkelen deze week, ga ik inderdaad wel proberen eerder een echo te mogen. Hij staat nu 24 feb gepland.
    Dat het niet echt doorzet geeft me ook wel hoop en bij mn mk 2 mnd terug kwam het ook sneller op gang.

Maar toch.... ben niet zo goed in afwachten ;)

4. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Had me gister ook net aangemeld voor moeders voor moeders!
    Ze hebben nog niet teruggebeld maar durf nu ook even niet op te nemen. Haha....

Vind t ook zo gek dat ik gisterochtend wel een knaltest had.. die zou dan toch ook minder moeten zijn?

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bruinverlies kan van alles zijn. Zolang het niet helder rood is met stolsels zou ik proberen het los te laten. Weet hoe moeilijk dat is..

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Jij hebt ook al aardig wat narigheid gehad zie ik :(

Na ieder toiletbezoek waarbij t nog schoon is ontspan ik weer wat..
    Maar valt me vies tegen hoe bang je kunt worden na een eerdere miskraam zeg!

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Je test blijft positief tot je t verliest en dan word hij past echt negatief. Hier 4 x zo meegemaakt. 3/4 weken beetje bloed en toen opeens zette t door.

Maar dat hoeft t niet te zijn! Zou wel een echo boeken bij echo bureau, zodat je weet waar je aan toe bent

8. Veera

Veera Niet meer actief

Bloedlinkjes zijn wel normaal hoor, zeker oud bloed. Maar ik snap je onzekerheid, is ook de meest onzekere tijd..

9. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Je bedoelt zo,n buro voor pretecho's? Lees t wel dat vrouwen dat doen zo vroeg al. Maar bij 6 weken kan t ook zijn dat er nog geen hartje klopt... weet niet of ik me daar zo zeker bij ga voelen.
    En slecht nieuws heb ik dan liever bij mn verloskundige denk.

10. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Dan zou ik je verloskundige bellen en echt zeggen dat je eerder een echo wilt. Ik heb zelf met 6 weken een echo gehad en t was wel duidelijk te zien, maar ligt aan de apparatuur.

11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.238
    1.892
    113
    Vrouw
    Kijk t nog even aan.
    Gister eigenlijk geen bruinverlies meer gehad. Wel lekker misselijk, dus de zorgen zijn iets gezakt...

Deel Deze Pagina