Deze vraag is vast al 100 keer gesteld, maar stel hem gewoon nog een keer. Ik heb normaal een cyclus van 26 dagen. Met uitschieters van 30 (heel soms) nou is dit mijn 1e cyclus na mijn laatste miskraam en ik zit nu al op 31. En nog geen bruinverlies, niks. Ik was deze keer heel kort zwanger...met 6 weken ging het mis en had met 5 weken al bruinverlies. Het is allemaal spontaan losgekomen. Bij mijn vorige spontane miskraam had ik daarna wel een normale cyclus. Maar ik neem aan dat dit wel normaal is? Dat het nu zo lang duurt? Ik heb al getest en die zijn spierwit.
hoi hoi suzanne, Bij mijn laatste miskraam ( 6 weken ) heeft het 49 dagen geduurd voor ik weer ongesteld was. Nou heb ik altijd wel een lange cyclus ongeveer 42 dagen maar het is toch weer een week langer.En nu zit ik ook alweer op 44 dagen. Dus het kan natuurlijk dat je lichaam een beetje van slag is. Ben je er alweer een beetje overheen of heb je er nog veel verdriet van?? Bij mij kwam het er drie weken geleden allemaal uit. terwijl ik augustus toch al mijn miskraam had gehad. Ik had het een beetje weggestopt. Grtjs Nanny.
hoi, ik had voor mijn miskraam ook een cyclus van 28 dagen. En nu na mijn miskraam is maandag dag 35 na mijn miskraam eindelijk de menstruatie door gekomen. Eigelijk ook nog is uit het niets normaal hoofdpijn van te voren nu helemaal niet.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb het er wel zwaar mee gehad....het was mijn 3e miskraam dit jaar,maar nu gaat het langzaam weer wat beter. @nanny.....ik ben meer van het gelijk heel verdrietig zijn en dan later knap ik weer op. Jij heel veel sterkte met het verwerken en Ano natuurlijk ook. Fijn om te horen dat het "normaal" is.
zo de 3e dit jaar. pffff kan me voorstellen dat je het dan helemaal gehad hebt. Gaan ze nu onderzoeken doen of niet?? Ik zelf had het vooral weer moeilijk (een terugslag)toen ik net ongesteld werd. Had niet verwacht dat dat weer zoveel bloedverlies zou geven. Dus had het de afgelopen dagen weer even moeilijk maar nu gaat het weer beter.
@ suzanne, het gaat nu weer hoor. misschien kwam het besef dat het er twee waren ook wel later. we wachtten maar gewoon weer af.
@nanny.....het is logisch dat je je zo naar voelt . Mijn vorige miskraam was ook van een tweeling. Raar idee is dat he.Sterkte! @Ano,dat heb ik dan ook..als je weer ongesteld wordt, dan ben je ook zo definitief niet meer zwanger. Ik krijg 7 december onderzoek naar herhaalde miskramen. Ik zie ook wel een beetje op tegen mijn 1e menstruatie weer. Jij ook veel sterkte!